FANDOM

Plik:Adam laser.png
Laserowy wzrok to jedna z supermocy występujących w serialu Disney XD pt. Szczury laboratoryjne.

OpisEdytuj

Atak ten polega na wystrzeliwaniu z oczu wiązek laserowych w dowolny cel. Użytkownik może kontrolować ich intensywność. Prawdopodobnie ich kolor ma związek z siłą rażenia - lasery Adama są czerwone i jedynie topią wybrany cel, podczas gdy zielone lasery Marcusa bezpośrednio niszczą przedmioty. Dodatkowo jeden strzał laserami Marcusa wystarczy, by zniszczyć gigantycznego robota.

Adam potrafi zmienić intensywność laserowego wzroku tak, że zamiast lasera powstają promienie ognia. Jest to tak zwany ognisty wzrok.

HistoriaEdytuj

Plik:Marcus laser.png
Laserowy wzrok to (oprócz super siły) podstawowa umiejętność Adama. Jego laser ma czerwony kolor.

W odcinku Chip Switch Bree i Chase zyskali tymczasowo tę umiejętność, gdy zyskali chip Adama podczas zamiany swoimi chipami.

W odcinku Speed Trapped okazuje się, że Marcus również ma laserowy wzrok. Jego lasery mają zielony kolor.

W odcinku Bionic Rebellion (część 2) okazuje się, że Sebastian także posiada tę zdolność.

W odcinku Bionic Dog okazuje się, że Otis też potrafił strzelać laserami.

W odcinku Bionic Action Hero (część 1) okazuje się, że androidy Giselle także strzelają laserami, a lasery troya są koloru niebieskiego.

WadyEdytuj

Gdy Adam denerwuje się, traci kontrolę nad swoimi laserami. Czasami, gdy Adam kicha, niechcący również aktywuje lasery, jak pokazano w odcinku Hole in One. Nie wiadomo, czy to samo spotyka Marcusa.

UżytkownicyEdytuj

WystępyEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

Sezon 4Edytuj