FANDOM

Szablon:Infobox miejsce Las Wodogrzmotów Małych  miejsce, jak sama nazwa wskazuje, zalesione. Jest to też dom wielu stworzeń, np. krasnoludów, gremgoblinów, jackalop'ów i wielkiej stopy, którą widać przez moment na czołówce.

OpisEdytuj

Plik:Mapa.png
Las ten to miejsce, którego nie warto zwiedzać. Kuszą majestatyczne widoki, lecz jest on śmiertelnie niebezpieczny. Mieszkają w nim Gnomy oraz Gremloblin. Rosną tam niemal wyłącznie drzewa iglaste (możliwe że sosny) i jest tam mało ścieżek. Znajduje się tam miejsce, w gdzie są magiczne kryształy mające zdolność powiększania i pomniejszania przedmiotów (oraz ludzi i innych istot żywych). Męskotury mieszkają w Męskiniach, również w części lasu. Znajduje się też tam "mieszkanie" Multimiśka. W większości las jest monotonny, jednak w miejscach, gdzie ujawniają się siły paranormalne drastycznie zmienia swoje oblicze, widać to chociażby po "polance" krasnoludków. Jednak oprócz czarodziejskich istot zamieszkuje je wiele zwyczajnych zwierząt: krolików, jeleni, wilków, sów etc, itp. Po odcinku "Szaleni Chłopcy" stał się też domem dla boysbandu.
Plik:Las2.png
To tam autor Księgi, którą posiada Dipper ukrył jeden ze swoich dzienników, a także zbudował schron przeciwatomowy (gdzie Dipper, Mabel, Wendy i Soos znaleźli Kształtomistrza) Znajduje się tam zapomniana kopalnia, w której zatopione w żywicy jest wiele dinozaurów. Las porasta większą część Wodogrzmotów Małych.

Wystąpienia Edytuj

Sezon 1

Sezon 2

Krótkometrażowe

Gry

Plik:Las GF.jpg

CiekawostkiEdytuj

Szablon:Miejsca

Więcej z Fandomu

Losowa wiki