FANDOM

Szablon:Infobox miejsca/przedmiotuPodziemne laboratorium — ukryty pokój Stanforda znajdujący się pod Grotą Tajemnic. Wejście ukryte jest za automatem z przekąskami w sklepie z pamiątkami. 

HistoriaEdytuj

S1e1 secret door
W odcinku "Tourist Trapped" Stan pokazany jest, gdy wchodzi do tajemniczego pokoju za automatem. W "Dreamscaperers" na Billu szybko zostało pokazane gdy Stan szedł do automatu (prawdopodobnie chciał wejść do laboratorium). W tym samym odcinku w jednym wspomnieniu było widać Stanka, który wchodził za maszynę. Bill w ciele Soosa otworzył drzwi ze wspomnieniem, kiedy Stan za automatem szeptał "Gdyby ludzie się dowiedzieli, gdyby się dowiedzieli, że za automatem chowam...". Znudziło mu się to i krzyknął "Nuda!" zamykając drzwi. Wnętrze pokoju zostało pokazane na końcu odcinka "Gideon Rises", gdzie Stan zdobył wszystkie 3 dzienniki i wystukał z nich kod na tajemniczy panel, by aktywować portal. W A Tale of Two Stans, widzimy budowę portalu i pierwszych badań w labolatorium.

Portal został zbudowany przez Stanforda i McGucketa, lecz w wyniku nieszczęśliwego wypadku McGucket porzucił projekt. Pewien czas po tym zdarzeniu Stanford pokazał bratu labolatorium i w wyniku walki z nim wpadł w otchłań portalu. Od tego czasu w podziemiach pracował Stanley próbujący uratować swojego brata.

WyglądEdytuj

Plik:S1e20 stan pushing buttons.png
By dostać się do laboratorium, Stan musiał wstukać kod do automatu z przekąskami, zejść w dół po schodach, wejść do windy i zjechać na 3 piętro w dół. Laboratorium jest pełne futurystycznych mechanizmów i komputerów w starym stylu, które wszystkie są włączone i działają. Na końcu pokoju stoi biurko pełne urządzeń elektronicznych. Na blacie stoi zdjęcie Dippera i Mabel, a pod nim mała półka z książkami (między innymi dziennikiem 1). Z prawej strony ma wyrysowany tatuaż Stana. Obok biurka są drzwi prowadzące do pokoju z tajemniczym portalem. W "Not What He Seems" Dipper stwierdza, że labolatorium wygląda jak bunkier znajdujący się w lesie.  
Plik:Tumblr inline nmx4qljlPv1seymdr 540.png

Centrum nadzoruEdytuj

Plik:S1e20 Stan in the room.jpg
Kiedy Stan wchodził do laboratorium, przechodził obok Totemu, który znajduje się poza Grotą Tajemnic na zewnątrz. Wewnątrz jego znajduje się peryskop. Obraz z niego pokazany jest w ekranie na dole. Wtedy pokazane były na nim drzewa gdzieś poza Grotą Tajemnic. Ten sam peryskop został użyty do wymazania pamięci agentom rządowym.

Szablon:Miejsca

Więcej z Fandomu

Losowa wiki