FANDOM

Szablon:Galeria Szablon:Infobox Episode Lab Rats: On The Edge (pl. Oślepiająca zdolność) to dziewiętnasty i dwudziesty odcinek czwartego sezonu (ogólnie dziewięćdziesiąty pierwszy i dziewięćdziesiąty drugi) serialu Szczury laboratoryjne. Jego amerykańska premiera odbyła się 11 listopada 2015 roku, a polska 21 i 22 kwietnia 2016 roku. Jest to dwuczęściowy odcinek.

OpisEdytuj

Część 1Edytuj

Prezydent chce nagrodzić Adama, Bree i Chase za bohaterstwo, ale Leo czuje się pominięty. Tworzy swoją własną drużynę wraz z Loganem i Taylor. Kiedy odkrywa, że Taylor ma taką samą supermoc jak on, postanawiają ją połączyć, jednak Leo za daleko się posuwa i powoduje wypadek Taylor. Dręczony wyrzutami sumienia, wraca do domu.

Część 2Edytuj

Kiedy Leo dowiaduje się, że jego rodzina jest w poważnym niebezpieczeństwie, postanawia wrócić do Akademii i wraz ze wszystkimi innymi uczniami idzie ich ratować.

StreszczenieEdytuj

Szablon:Niekompletne streszczenie

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

CytatyEdytuj

SupermoceEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to ósmy odcinek dwuczęściowy w serialu.
  • S-1 powróci w tym odcinku, lecz pod imieniem Taylor.
  • Poprzednia nazwa tego odcinka to "Blindsided"
  • Taylor zostaje niewidoma w tym odcinku.
  • W tym odcinku Leo opuści drużynę i powróci do Mission Creek.
  • Leo i Taylor będą próbowali połączyć jedną ze swoich supermocy, tworząc jednolitą energie.
  • Leo chciał by S-1 miała na imię Charlotte.
  • Adam, Bree, Chase, Donald i Douglas będą jechali na rozdanie nagród limuzyną.
  • W tym odcinku pojawił się Hurst Memorial Bridge, jednak zaczął się zawalać kiedy Davenportowie po nim przejeżdżali.
  • Leo ratuje rodzinę i pod koniec odcinka zostaje nagrodzony przez Prezydenta.
  • Leo zostaje mentorem pod koniec tego odcinka.
  • Wiele fanów uważało, że Marcus i Giselle pojawią się w tym odcinku, jednak nie ukazali się.
  • Jest to pierwszy raz, gdy wszyscy uczniowie idą na misję.
  • Okazuje się, że Leo umie gotować.

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki