FANDOM

Kubuś Puchatek (w oryginalnej wersji Winnie-the-Pooh) główny bohater Disneyowskiej serii stworzonej na podstawie książki A. A. Milne o tej samej nazwie.

Opis: Edytuj

  • Miły,
  • Dziecięcy,
  • Odważny,
  • Łagodny,
  • Spokojny,
  • Sympatyczny,
  • Pomocny,
  • Opiekuńczy,
  • Troskliwy,
  • Przyjazny,
  • Towarzyski.

Wygląd:

Puchatek jest lekko otyłym żółtym pluszowym misiem noszącym czerwoną koszulką.

Historia: Edytuj

Kubuś Puchatek mieszka w Stumilowym Lesie. Swój dom ma w drzewie. Puchatek bardzo lubi jeść miód. Często ryzykuje by go zdobyć. W jego domu jest pełno garnczków miodu. Najlepszym przyjacielem Kubusia jest Prosiaczek. Puchatek jest również ulubionym pluszakiem Krzysia. Dosyć często również spędza z nim czas. Puchatek przeżył wiele przygód z których wrócił cało. Każda czegoś go nauczyła.

Za kulisami: Edytuj

Kubuś Puchatek jest animowaną postacią. W angielskiej wersji w pierwszych filmach głosu mu użyczył Sterling Hooward. W nowszych Hal Smith, zaś w najnowszych Jim Cummings. W polskim dubbingu w starych częściach głosu Puchatkowi użyczył Jan Kociniak, zaś w tych nowych użycza Maciej Kujawski.

Pochodzenie: Edytuj

Kubuś Puchatek pochodzi z serii książek A. A. Milne'go w których jest głównym bohaterem. Początkowo Kubuś nie miał imienia i opisywany był po prostu jako ,,pluszowy miś". Pewnego dnia jednak Milne zobaczył w londyński zoo niedźwiedzicę o imieniu Winnie, która z charakteru była sympatyczna. Alan Alexander postanowił więc nazwać swego misia ,,winnie". Nazwisko Puchatek zawdzięcza zaś dzięki pewnemu łabędziowi którego pióra lekko mogły przypominać pióra i stąd ta nazwa ,,Pooh".

Relacje: Edytuj

Puchatek jest bardzo miły, dzięki czemu jego relacje z innymi postaciami wyglądają dobrze.

Prosiaczek

Prosiaczek jest najlepszym przyjacielem Kubusia. Przyjaciele często ze sobą rozmawiają. Prosiaczek jest nieśmiały i płochliwy, to oczywiście nie przeszkadza w przyjaźni, wręcz przeciwnie, Puchatek zawsze umie pocieszyć Prosiaczka i powiedzieć mu że jest dobrze.

Krzyś

Puchatek jest ulubioną zabawką Krzysia. Bohaterowie często ze sobą spędzają czas i dogadują się bardzo dobrze. Krzyś nie raz pomaga w czymś Puchatkowi.

Kangurzyca

Kubuś jest pełen szacunku dla Kangurzycy. Ta dla niego zaś jest bardzo miła i ciepła. Bardzo mu ufa.

Maleństwo

Puchatek z Maleństwem mają dobre relacje.

Tygrysek

Dla Puchatka Tygrysek jest zbyt energiczny, mimo to bohaterowie bardzo dobrze się ze sobą dogadują. Często również ze sobą współpracują.

Królik

Postacie bardzo się lubią. Królik wie że Puchatek zje mu miód, dlatego czasami nie jest dla niego za miły. Mimo to Kubuś bardzo lubi Królika. Zauważyć można że Królik z Puchatkiem często przeżywają jakieś zabawne przygody które ostateczne kończą się dobrze.

Gofer

Postacie są dla siebie bardzo miłe i uprzejme.

Kłapouchy

Postacie mają ze sobą dobre relacje. Puchatek nie raz pociesza smutnego Kłapouchego. Chwilowo to Kłapouchy był ulubioną zabawką Krzysia, ostatecznie został nią Puchatek. Co ciekawe Osiołek nigdy nie miał żalu do Puchatka o to, więc można stwierdzić że są dobrymi przyjaciółmi.

Pszczoły

Puchatek ceni bardzo pszczoły, ponieważ one robią miód, który on kocha jeść. Pszczoły niezbyt lubią Puchatka, za to że on im go prawdę mówiąc kradnie.

Pan Sowa

Postacie dobrze się ze sobą dogadują. Pan Sowa nie raz się przemądrza w obecności Puchatka, mimo to nie przeszkadza to w przyjaźni.

Tosia

Kubuś bardzo lubi Tosię, z nią nie raz pomaga innym przyjaciołom.

Burek

Kubuś Puchatek bardzo lubi Burka.

Narrator

Narrator nie raz daje dobre rady Kubusiowy. Nie raz z nim również rozmawia, obie postacie się lubią.

Wyrównanie: Edytuj

Dobry

Ciekawostki: Edytuj

  • ,,Winnie" to jest imię żeńskie.
  • Sterling Hooward - aktor który dawniej podłożył głosu Puchatkowi bardzo polubił tą postać.
  • Niektórzy oskarżają twórców że Puchatek jest symbolem grzechu łakomstwa, co oczywiście jest nieprawdą, ponieważ Puchatek co prawda lubił jeść, jednak uważny widz dostrzeże że nie robił tego co chwilę. Dodatkowo potrafił przerwać jedzenie by z kimś pogadać, bądź by komuś pomóc.
  • Kubuś lubi grać w Misie Patysie.

Galeria Edytuj

KubuśPuchatek2
KubuśPuchatek