FANDOM

Szablon:Postać

Królowa Primrose (ang. Queen Primrose, Queen of Corona) jest drugoplanową postacią animacji "Zaplątani". Wystąpiła również w sequelu "I żyli długo i zaplątani" W oryginale, głosu użyczyła jej Kari Wahlgren.

OpisEdytuj

OsobowośćEdytuj

Nie wiemy wiele o charakterze królowej, występuje ona w filmie w niewielu momentach. Wiemy jednak, że wraz z mężem, królem Thomasem, rządzą swoim królestwem sprawiedliwie i są uwielbiani przez poddanych. Mimo tragedii, jaka przydarzyła się parze królewskiej, królowa nigdy nie traciła wiary w odnalezienie córki.

WyglądEdytuj

Królowa ma ciemnobrązowe włosy sięgające niemal do pasa. Jej oczy są zielone, tego samego koloru, co oczy jej córki, Roszpunki. W większości jej pojawień się w trakcie filmu, ma na sobie długą, fioletową suknię, z ozdobnymi bufkami w kolorze białym. Dodatkowo, strój królowej zdobią kwiatowe wzory. Na jej szyi widać perłowy naszyjnik z trzema połączonymi razem kryształkami. Natomiast w uszach królowej można dostrzec również perłowe kolczyki.

HistoriaEdytuj

ZaplątaniEdytuj

Królowa Primrose jest prawdziwą matką Roszpunki. Gdy zachorowała, kiedy była z nią w ciąży, wypiła wywar z magicznego kwiatu. Wkrótce po tym, na świat przyszła złotowłosa, księżniczka. Jedak moc magicznej rośliny zebrała się w włosach dziewczynki. Nocą, gdy królowa wraz z mężem spali, do ich sypialni zakradła się pewna kobieta, która porwała dziecko. Po tym wydarzeniu, królowa pogrążyła się w smutku. Co roku, w dzień urodzi zaginionej księżniczki, wraz z mężem i mieszkańcami Korony wypuszczali w niego tysiące latających lampionów, mając nadzieję, że pewnego dnia ich córeczka odnajdzie się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki