FANDOM

Uwaga! Jeśli chcesz zobaczyć artykuł o osobie z realnego życia kliknij tutaj.

Królowa Elżbieta II drugoplanowa bohaterka z filmu Auta 2.

Opis Edytuj

Oficjalna biografia (w grze) Edytuj

,, Jej Królewska Wysokość jest władcą serca kierowcy, który zawsze chciał wziąć udział w światowych samochodach wyścigowych w konkursie szybkości."

Osobowość Edytuj

Króla jest osobą dosyć elegancką i kulturalną oraz spokojną.

Wygląd Edytuj

Jej Wysokość ma granatowy kolor. Dach, maskę i tył ma biały. Na dachu ma koronę. jej kolor oczu to niebieski. Na błotnikach ma jakoś wynagrodzenia.

Historia Edytuj

Auta 2 Edytuj

Była parę razy wspomniana. Pojawiła się również w Londynie. Patrzyła na to jak Złomek zdemaskował podłego Smardz-Rychłego. Dlatego w nagrodę dała tytuł szlachecki.

Za kulisami Edytuj

Królowa Elżbieta II jest parodią tej z realnego życia. Jej samochodowa wersja pojawiła się w animowano-komputerowym filmie Pixara pt. Auta 2. W angielskiej wersji głosu użyczyła jej Vanessa Redgrave, zaś w polskim dubbing Elżbieta Gaertner.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest samochodową wersją osoby która istnieje naprawdę.
  • Jest znana z dostojności. Jednak ma trochę luzu np. ucieszyła się bardzo gdy zobaczył Zygzaka McQueena, a grze video da się nawet nią grać.
  • W dodatku o nazwie Dusty jest pewna starsza pani co wygląda podobne jak królowa.
  • Vanessa Redgrave, aktorka która dubbingowała w oryginalnej wersji królową, podłożyła również głosu Mamie Topolino.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki