FANDOM

Szablon:Postać

Król Thomas  (ang. King Thomas, King of Corona) jest postacią drugoplanową w filmie "Zaplątani" oraz w jego kilkuminutowym sequelu "I żyli długo i zaplątani".

OpisEdytuj

OsobowośćEdytuj

Mimo iż osobowość króla nie jest nam zbyt dobrze znana, możemy się domyślać, że jest dobrym i sprawiedliwym władcą. Bardzo przeżywał stratę córki i nie bał się tego okazywać. Razem z żoną, mimo tragedii z powodu porwania ich córki, musieli być na tyle silni, aby znosić trudy rządzenia królestwem. 

WyglądEdytuj

Król Thomas jest wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną. Jego włosy oraz zarost są koloru brązowego, chociaż w czasie filmu zdążyły już nieco posiwieć. Oczy króla są w odcieniu błękitu. W niemal każdej scenie, w której występuje, jego głowę zdobi złota korona dekorowana ozdobnymi kamieniami. Na jego szyli widnieje medalion z herbem Korony, złotym słońcem.

HistoriaEdytuj

ZaplątaniEdytuj

Król Thomas to biologiczny ojciec Roszpunki. Zanim przyszła na świat, jego żona ciężko zachorowała. W ostatniej chwili uratował ją i jej dziecko napar z magicznego kwiatu. Niedługo po tym, urodziła się im córeczka, jednak szczęście królewskiej pary nie trwałą długo, bowiem w nocy do ich sypiali weszła tajemnicza, zakapturzona kobieta, która porwała małą księżniczkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki