FANDOM

Król Agnarr (ang. King Agnarr) trzecioplanowa postać z filmu pt. Kraina lodu.

Opis: Edytuj

Osobowość: Edytuj

  • miły,
  • kochający,
  • poważny.

Historia: Edytuj

Agnarr był królem Arendelle, mężem Iduny oraz ojcem Elsy i Anny. Kochał bardzo swoje córki i swoją żonę oraz dbał o swoje państwo. Zginął wraz z Iduną podczas sztormu, a po ich śmierci tron objęła Elsa.

Kraina lodu

Po raz pierwszy widać króla Agnarra jak wbiega wraz z Iduną do sali w której Elsa przypadkowo zraniła Annę i prosi o pomoc. Agnarr w książkach odszukał informacje że trolle mogę im pomóc. Więc wraz z córkami i żoną udał się Doliny Żywej Skały. Król trolli Baltazar pomógł mu. Również ostrzegł go przed piękną, ale i niebezpieczną mocą Elsy. Następne Agnarr kazał odizolować Elsę od świata. Martwił się o nią. Następne widać go jak wsiada na statek, który później tonie. Kaj zasłonił obraz Agnarra i Iduny czarnym welonem. Na inny obraz zaś podczas swojej koronacji patrzy Elsa na którym przedstawiony był jej ojciec.

Ciekawostki: Edytuj

  • Z wyglądu przypomina on trochę młodego Walta Disneya.
  • Jego imię, podobnie jak Iduny, nie pada w filmie ani nie pojawia się w napisach końcowych. Można je jednak odczytać ze staronordyckich ruiny run na nagrobku podczas jego pogrzebu - "akðar".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki