FANDOM

Kolejka to pierwszy odcinek Fineasz i Ferb, początkowo emitowany w dniu 17 sierpnia 2007 roku. Fineasz i Ferb zbudować kolejką z ich podwórka do całego miasta dla siebie i dzieci z sąsiedztwa. Tymczasem Pepe Pan Dziobak próbuje udaremnić zły plan doktora Doofenshmirtz do odwrócenia rotację Ziemi.

StreszczenieEdytuj

Fineasz i Ferb siedzą pod drzewem, znudzony, zastanawiając się, co robić. Fineasz zdaje sobie sprawę, że będą z powrotem w szkole na krótko, a oni mają do powiedzenia, co zrobili na swoje letnie wakacje. Czuje, że ich czas wolny powinien być ekscytujące, jak kolejką. Pamiętając lame coaster Jechali na Targach państwa, Fineasz zdaje sobie sprawę, że to, co powinni zrobić dziś: budować kolejką.

Jak ich mama, Linda, głów zrobić zakupy, Fretka biegnie do samochodu, aby potwierdzić, że jest ona umieszczona w opłaty. Mama nie myślę, że to konieczne, że każdy jest odpowiedzialny za, ale Fretka nie. "Co, jeśli satelita spadnie z orbity i awarii do domu?" To nie może się zdarzyć, więc jej mama daje jej zatwierdzenia i Fretka podbiega powiedzieć chłopcom, "Mama mówi, że jestem za ... warunkowo!" To nie przeszkadza Fineasz. On i Ferb ustawiono stoły kreślarskie i zaczęli pracować nad ich "pracy domowej". Fretka nie rozumie, dlaczego mieliby być odrabiania lekcji w czasie letnich wakacji. Idzie do domu po upominając ich, że są obserwowani, i przypomina chłopcom, że jest za, warunkowo. Fretka dostaje tylko wziąć jeden wyjrzeć przez okno, zanim zadzwoni telefon. To Stefa, chcąc iść do centrum handlowego z nią. Ona nie może iść, bo ma do oglądania swoich braci. Fretka zapewnia, że Stefa będzie zobaczyć, czy Jeremiasz ma.

Podczas Fretka rozmawiał przez telefon, chłopcy i Pepe zostały transportu różnych materiałów budowlanych na podwórku: tarcica, stal I-belki, młot pneumatyczny i materiały instalacyjne. Lwia ryk łamie jej koncentrację i krzyczy na chłopców "Czy przytrzymać go, staram się korzystać z telefonu!" Wracając do rozmowy Stefa, dostaje swoją pierwszą wskazówkę, że coś jest nie tak. Stefa mówi Fretka, że widzi coś w trakcie budowy w podwórku z domu. Fretka wybiega na podwórko, a następnie zatrzymuje się w pół kroku, przerażona tym, co zobaczyła. Patrzy i widzi zlepka rur i torem. Fretka szokująco pyta Fineasz, co to jest, a Fineasz pyta, czy ona to lubi. Cokolwiek to jest, nie lubi go. Ona ze złością wybiega aby powiedzieć Linda, ogłaszając, że chłopcy idą w dół. Powtarza to kilka razy i czary to dla naciskiem. "Będziemy potrzebować blowtorch i trochę więcej masła orzechowego" to ocena Fineasz jest.

Jak Fretka odjeżdża na jej rowerze, Izabela podchodzi do niej z pytaniem, czy Fineasz jest w domu, ale Fretka nie bierze zawiadomienie o nią i nadal jedzie do supermarketu. Izabela jednak wchodzi do stoczni z serca w oczach. "What'cha robisz?" pyta. Fineasz mówi Izabela, że budują kolejkę górską. Izabela następnie mówi cześć do Ferb, ale Ferb tylko fale jego Sledgehammer w odpowiedzi. Jako człowiek czynu, on jest zajęty r. utwór. Uderza nit z młotem, powodując odbić i uderzył go w nos. Ferb tylko miga, pozornie bez szwanku. Izabela przestała by zaprosić Fineasz aby popływać z nią, ale chce pracować w kolejce, więc ona głów. Fineasz następnie zauważa, że Pepe brakuje.

Pepe jest chodzenie w pobliżu obok domu. Zatrzymuje się i sprawdza, czy nikt nie może go zobaczyć. Skok w górę na jego tylne nogi, Pepe zmienia postawę. On już nie jest dziobak, że "nie zrobić wiele." Stawia na brązowym i czarnym fedora, stając się "pełnomocnik P." pilot otwiera ukryte drzwi w stronę domu i czynności pełnomocnika w P i jeździ winda tube dół do jego legowiska.

Major Monogram informuje go, że doktor Dundersztyc kupił "80% kraju folią aluminiową." ​​Agent P musi dowiedzieć się, dlaczego i go zatrzymać. Przed liści P agent, major Monogram przypomina mu utrzymać jego obudowę jako "bezmyślnego zwierzęcia domowego." Nadanie Główne szybki salut, że odlatuje w jego dziobak kształcie aktywowaniu-jet. Wychodzi na powierzchnię przez tunel. Wkrótce potem leci przez chłopców i ciągnie swój kapelusz na twarz, aby uniknąć uznawane.