FANDOM

Kobra Bąbel

Kobra Bąbel (ang. Cobra Bubbles) – występujący w filmie "Lilo i Stich" kurator rodzinny, który pewnego razu przyjeżdża do domu Lilo. Później okazuje się jednak, że nie jest to zwykły pracownik opieki społecznej.

Historia Edytuj

Uwaga!! Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące fabuły lub jej zakończenia.

Bąbel w filmie pierwszym pracuje jako kurator. Przydzielono go do rodziny Pelekai. Miał sprawdzić czy Lilo posiada odpowiednie warunki do życia. Pierwsze spotkanie nie sprzyja dobrej ocenie, Nani spiesząc się do domu wpada na jego samochód i go wyzywa. W domu spotyka ją w wejściu dla psa grożącą młodszej siostrze. Gdy wchodzą do środka zastają brud i nieporządek. Ostatecznie otrzymują drugą szansę.

Przy następnym spotkaniu z Lilo i Nani mieszka już Stich, który wita go "książką w głowę". Nani straciła pracę co nie jest korzystne dla niej i opinia Kobry się pogarsza. Poleca jej znalezienie jak najszybciej nowej i wytresowanie Sticha. Ostatnie spotkanie owocuje zabraniem Lilo, która i tak ucieka z samochodu kuratora.

Kolejnym spotkaniem jest to, to kiedy Stich ratuje Lilo i przylatuje Galaktyczna Federacja, która zabiera 626. Wtedy to Kobra mówi, że pracował dla CAI. W serialu nie pojawia się zbyt często, a przed nim pośredniczy w wymianie "Obiekty na Jumbę" w Lilo i Stich: Misja. Potem widzimy go w odcinku Asteroida. Przekazuje wiadomość naukowcowi o asteroidzie lecącej prosto w Ziemię. Na koniec gratuluje Lilo i Stich'owi uratowania Ziemi.