FANDOM

Ta strona wymaga rozwinięcia. Jeśli możesz, rozbuduj ją.

Kimberly Anna Kolwiek (ang. Kimberly Ann Possible) to główna bohaterka serialu Kim Kolwiek. Jest uczennicą wyższej szkoły w Middletton. Lecz jej drugim zajęciem jest ratowanie świata przed złoczyńcami. Kimi znajduje się w szkolnej drużynie cheerlederskiej. Lubi się chwalić. Zbiera pluszmutanty, a jej ulubiony to pangur, którego nie pozwala nawet prać. Jej ulubionym sklepem z odzieżą jest Club Banana, gdzie dostaje prace w 4 sezonie. Jej średnia ocen w szkole wynosi 6.0. Ma przyjaciółkę o imieniu Monique.

Świetna uczennica i cheerleaderka szkoły wyższej w Middletton. ,, Agentka " od kilku lat, która ratuje świat przed katastrofami i zagładą z rąk czarnych charakterów. Jej największą wadą, jak i zaletą jest wielka ambicja, która nieraz poprowadziła ją do kłopotów. Uwielbia się chwalić wszystkim o wszystkim. Jak większość nastolatek traktuje innych z wyższością, a najbardziej zdarza jej się przy Rossie, jej najlepszemu przyjacielowi z przedszkola (Od filmu ,, Szatański Plan " chłopakowi ). Od malutkiego jej hobby jest zbieranie pluszmutantów, a ulubionym jest pangur (poł. kangura + pandy), któremu nie pozwala nawet wyprać.W szkole wyższej zaprzyjaźnia się z Monique, zaś jej najgorszą rywalką jest Bonnie.

OpisEdytuj

WyglądEdytuj

Na początku serialu animowanego Kim posiada szesnaście lat. Posiada rude, do łopatek włosy, które zazwyczaj nosi rozpuszczone. Zdarza się, że ma zawiązane w kucyk.

Jej standardowym ubraniem jest zielona bluzeczka na ramiączka, odsłaniająca pępek oraz jeansowe spodnie. Na stopach posiada luźne buty. Zdarza jej się jednak zmienić swoje ,, dzienne" ubrania.

W trakcie treningu nosi fioletową spódniczkę do kolan, a bluzka zasłania jej piersi. W czasie misji ubiera czarną bluzkę, która zasłania jej ciało od pępka w górę aż do łokcia. Na rękach nosi ciemno-szare rękawiczki, a jej spodnie posiadają kolor brązowy.

CiekawostkiEdytuj

  • W Kolorofaunie (E17S01) wyszło jej ,, Ruda lisica" . Jej idealnym partnerem jest ,, Złoty karp" (Spoiler: Senior Senior Junior )