FANDOM

Kang-A-Rooney - piąty odcinek pierwszego sezonu serialu Liv i Maddie

OpisEdytuj

Joey zakochuje się w pewnej dziewczynie, ale nie wie jak do niej zagadać. Maddie postanawia mu pomóc. Tymczasem Parker zastawia w domu mnóstwo pułapek, by chronić ozdoby halloweenowe przed kradzieżą.

StreszczenieEdytuj

Na początku Maddie wchodzi do pokoju i w łóżku Liv coś jest. Maddie myśli, że to Liv, jednak okazuje się, że to szkielet, a Ocean i Liv zrobili jej kawał halloweenowy. Gdy Maddie chce wstać Ocean podaje jej ręke, a ręka odpada. Ocean i Liv wpadają w krzyk. Okazuje się, że Maddie także zrobiła im kawał.

W szkole odbywa się "Festiwal Wrzasków". Liv mysli, że to coś z krzyczeniem, bo ona umie krzyczeć jask w horrorach. Ocean jest zawstydzona, gdyż wszyscy patrzą na nią i Liv. Ocean uspokaja Liv. ocean chce wiedzieć jaki kostium będzie miała Liv. Liv mówi, że to tajemnica.

Maddie podchodzi do Diggy'ego. Maddie mówi, że będzie miała kostium rycerza i będzie tam gwiazdą. Diggie mówi, że też chce kostium gwiazdy. Diggie odchodzi zakłopotany, gdy mówi Maddie, ze mogą być tam jako para, w sensie konkursowa. Maddie jest także zakłopotana. Wtedy do niej podchodzi nowa dziewczyna, która szuka gabinetu dyrektora. dziewczyna ma na imię Skylar. gdy Skylar odchodzi do Maddie podchodzi Joey. Okazuje się, że jest zauroczony Skylar. Maddie mówi, mu żeby do niej zagadał, jednak on nie chce bo za każdym razem, gdy zagaduje do dziewczyny to chrzani. 

Przed domem Pete i Parker straszą Karen. Kobieta jest przerażona. Okazuje się, że Parker i Pete znaleźli klauna, którego ktoś ukradł w zeszłym rokui. Okazuje się, że była to Karen, lecz chłopcy nic nie wiedzą.

W pokojuMaddie mówi Liv, że trzeba pomóc Joey'opwi w sprawie dziewczyny. Liv nie chce się wtrącać, ale Maddie nalega. Maddie wpada na pomyśł by Diggie doradził Joey'owi. Diggie jest przerażony podejściem do sprawy Joey'a.

Na imprezie Ocean spotyka Maddie i pochwala jej kostium. Lecz myli sobie je i myśli, że to Liv.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

CytatyEdytuj

TBA

CiekawostkiEdytuj

  • Ten odcinek jest odcinkiem halloweenowym
  • Ten odcinek jest częścią akcji Monstober 2013