FANDOM

Kaj - drugoplanowa postać z filmu Kraina lodu. Jest jednym z ważniejszych służących.

Opis Edytuj

Osobowość Edytuj

  • miły,
  • wierny,
  • pomocny,
  • pracowity.

Wygląd Edytuj

Kaj jest puszystym w średnim/starszym mężczyzną wieku. Ma on na głowie łysinie, a reszta jego włosów jest koloru rudego. Kaj nosi zielony strój. Na stroju ma białą wstążkę która lekko przypomina kokardkę.

Historia Edytuj

Kraina lodu

Kaj pojawia się rozmawiając z para królewską przed ich pechową podróżą. Następne gdy król i królowa giną w czasie sztormu, Kaj ze służącą przykrywają portret rodziny królewskiej czarnym welonem. Następne pojawia się na koronaci Elsy na balu. Przedstawia on księcia von Szwądękaunta. Przypadkowo źle wymawia jego nazwisko. Następne od Kristoffa i Svena odbiera wraz z Gerdą i inną służącą źle czującą się Elsę i zabiera ją do Hansa. Gdy Anna mówi żeby Hans ją pocałował, ten wychodzi by dać im trochę prywatności. Następne rozmawia on z francuskim dygnitarzem o dalszych losach księcia Hansa, po czym informuje arcyksięcia o zerwaniu wymiany handlowej z jego krajem. Wówczas celowo wypowiada błędnie jego imię. Następne pojawia się na lodowisku.

Za kulisami Edytuj

Kaj zadebiutował w animowano-komputerowym filmie pt. Kraina lodu. Głosu w angielskiej wersji użycza mu Stephen J. Andreson, zaś w polskiej Stefan Knothe.

Ciekawostki Edytuj

  • Możliwie że jego imię wzięło się z imiona jednego z głównych bohaterów książki Hansa Christiana Andersena pt. Królowa lodu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki