FANDOM

Kłapouchy (w oryginalnej wersji Eyeore) bohater z przygód o Kubusiu Puchatku.

Opis Edytuj

Kłapouchy jest osiołkiem mieszkającym w Stuwiekowym Lesie. Mieszka on w niewielkim szałasie, który i tak często się rozpada. Kłapouchy chwilowo był ulubioną zabawką Krzysia. Ostateczne ulubionym pluszakiem został Puchatek, a Kłapouchy poszedł w bok, stąd główne jest taki smutny. Jednak nie ma żalu oto do Puchatka, wręcz przeciwne, bardzo go lubi. Pewnego dnia na urodziny Kłapouszek dostał garnczek od miodu i balonika (który niestety pękł). Mimo to cieszył się z tego że przyjaciele o nim pamiętają, więc dużo mu do bycia szczęśliwym nie potrzeba. Kłapouchy zawsze jest chętny do pomocy. Cieszy się że szczęścia innych, ale rzadko kiedy to pokazuje. Nie raz lata nad nim szara chmurka z którą ten się zaprzyjaźnił.

Osobowość Edytuj

  • Miły,
  • Pomocny,
  • Opiekuńczy,
  • Troskliwy,
  • Pracowity,
  • Ponury,
  • Pesymistyczny.

Wygląd Edytuj

Kłapouchy jest szarym osiołkiem mającym czarną grzywę. Jego ogon ma różową kokardkę. Przybity jest do zadu Kłapouchego gwoździem, który często się odczepia.

Ciekawostki Edytuj

  • Kłapouchy po raz pierwszy pojawił się w książkach o przygodach Puchatka napisanych przez A. A. Milne, na których podstawie Walt Disney zrobił film.
  • Jego imię wzięło się od lekko klapniętych uszu.
  • Kłapouchy ma 3 lata. W skali koniowatych to tak jakby miał 18.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki