FANDOM

Szablon:Infobox PostaćJanelle to uczennica liceum Mission Creek, w której podkochuje się Leo Dooley. W jej rolę wciela się Madison Pettis, a w polskim dubbingu podkłada jej głos Julia Chatys.

WyglądEdytuj

Janelle to szczupła dziewczyna o brązowych oczach i tego samego koloru kręconych włosach.

HistoriaEdytuj

Janelle debiutuje w odcinku Can I Borrow the Helicopter?, gdzie okazuje się, że Leo się w niej podkochuje. Chłopak chciał jej zaimponować, dlatego też zabrał ją w podróż helikopterem Davenporta.

W odcinku Back from the Future zaprosiła Leośka do kina, lecz on nie przyszedł, bo musiał ratować Adama, Bree i Chase'a przed śmiercią, a gdy opowiadał jej całą historię, ta mu nie uwierzyła.

Ostatni raz w serii pierwszej Janelle pojawia się w odcinku Air Leo. Leo ponownie próbuje jej zaimponować, dlatego też bierze udział w meczu koszykówki 1-na-1 przeciwko niepokonanemu Trentowi. Kiedy chłopak oszukuje, kierując butami antygrawitacyjnymi, które ukradł Trent, Jenelle jest zła na niego. Leo obiecuje więcej nie oszukiwać i ostatecznie przegrywa, ale udaje mu się trafić jednego kosza, co bardzo ucieszyło jego miłość.

Janelle powraca w drugim sezonie w odcinku Avalanche, gdzie Leo zaprasza ją do siebie. Starając się jej zaimponować, Dooley przez przypadek zamraża ją przez jeden z wynalazków Donalda.

Pojawia się ponownie w odcinku Prank You Very Much. Tam okazuje się, że babcia Leośka, Rose nie lubi Janelle co jej się nie podoba.

Janelle porwaca w odcinku Mission: Mission Creek High, gdzie unika Leośka, gdyż twierdzi, że ten przynosi jej pecha. Ona starał się jej udowodnić, że jest inaczej. Zabrał ją na turniej koszykówki w szkole, ale została kilka razy poturbowana przez przypadkowych uczniów. Wkrótce Leo uratował jej życie przed spadającym zderzakiem od auta Perry.

W odcinku Scramble the Orbs Janelle brała udział w szkolnym przedstawieniu wraz z Adamem. Leo uważał iż przedstawienie jest nudne, ale dla Janelle postanowił przyjść.

W odcinku Cyborg Shark Attack Leo okłamuje Janelle, że nie boi się rekinów, a osoby, które krzyczeli w kinie na filmie o rekinach to Adam i Chase. Ci postanowili się zemścić na Leo i wypuścili do salnonu robotycze rekiny, które miały nastraszyć Leo przed Janelle. Jednak rekiny dzięki sztucznej inteligencji zbuntowały się i uwięziły Janelle, Leo, Chase'a i Adama w salonie.

Po raz kolejny Janelle powraca w odcinku Armed & Dangerous, gdzie Leo pokazuje jej swoje nowe bioniczne moce.

Po raz ostatni w trzecim sezonie Janelle pojawia się w odcinku Adam Steps Up, gdzie Leo zaprasza ją na bioniczną wyspę.

Osobowość i cechy charakteruEdytuj

Janelle jest bardzo inteligentną i opanowaną dziewczyną. Jest normalna i uczciwa. Nie lubi wywyższających się chłopaków. Uwielbia komiksy, podobnie jak Leo, i koszykówkę.

WystępyEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

  1. Avalanche
  2. Prank You Very Much

Sezon 3Edytuj

  1. Mission: Mission Creek High
  2. Scramble the Orbs
  3. Cyborg Shark Attack
  4. Armed & Dangerous
  5. Adam Steps Up

CiekawostkiEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki