FANDOM

Ishani - jedna z głównych postaci w filmie Samoloty. Jest mistrzynią wyścigów lotniczych pochodzącą z Indii.

Opis Edytuj

Osobowość Edytuj

  • Miła,
  • Tajemnicza,
  • Pomocna,
  • Opiekuńcza,
  • Łagodna.

Historia Edytuj

Samoloty Edytuj

Ishani w 2013 roku wzięła udział w wyścigu lotniczym Lot Wokół Globu. Poznała Dusty'ego Popylacza. Współpracowała z Ripslingerem, jednak kiedy dowiedziała się jaki on jest naprawdę zerwała współpracę. Dała również Dusty'emu swoje śmigło.

Relacje Edytuj

Dusty Popylacz Edytuj

Ishani bardzo polubiła Dusty'ego już wtedy gdy go po raz pierwszy zobaczyła. Ten się zaś w niej zakochał od pierwszego wejrzenia. Ishani nie do końca była z nim szczera, albowiem współpracowała z Ripslingerem. To wywołało małą kłótnię pomiędzy samolotami, jednam szybko się pogodziły.

Ripslinger Edytuj

Ishani początkowo uważała że Rip jest dobrym samolotem. Współpracowała z nim. Ten w nagrodę dał jej specjalne skrzydło. Gdy Ripslinger kazał jednak Nedowi i Zedowi pozbyć się Popylacza, ta znienawidziła go i zrozumiała jaki jest podły.

Ned i Zed Edytuj

Trudno powiedzieć jakie były ich relacje. Postacie raczej się nie lubiły, ale trudno powiedzieć w jakim stopniu.

Riya i drugi wózek widłowy Ishani Edytuj

Obie kobiety były wierne Ishani. Nie raz jej pomagały. Często stały u jej boku.

El Chupacabra Edytuj

Samoloty się lubiły. Razem nawet powiedzieli prosto w oczy Ripslingera co o nim myślą.

Za kulisami Edytuj

Ishani głosu w angielskiej wersji użyczyła indyjska aktorka i piosenkarka Priyanka Chopra. W polskim dubbingu głosu użyczyła zaś Julia Kołakowska.

Ciekawostki Edytuj

  • Lidka Zalewajka również jest zakochana w Dustym. Z pewnych faktów można jednak wywnioskować że Lidka jest po prostu dobrą przyjaciółką Popylacza, a to Ishani jest jego narzeczoną.
  • Możliwie że Ishani wzorowana jest na Aoudy z książki Juliusza Verne ,,W 80 dni dookoła świata". Oba pochodzą z Indii, są bardzo młode, są narzeczonymi głównego bohatera i z nim przeżyły jakąś przygodę.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Auta
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]
Media:
Postacie:

Miejsca:
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki