FANDOM

Szablon:Succession box

Szablon:InfoboxOdcinkiInstytut mutantów (org. MutANT Farm 2) to trzynasty odcinek drugiej serii serialu Nadzdolni. Jest sequelem do odcinka Potworna imprezka

OpisEdytuj

Akcja serialu powraca do Instytutu Mutantów, w którym potwory uczą się z normalnymi licealistami. Chyna zakochuje się w Holendzie, który jest normalnym człowiekiem. Aby go nie wystraszyć, udaje normalnego człowieka. Plan nie wypala, kiedy Lexi, również zakochna w Holendzie, demaskuje Chynę. Sprawa się jeszcze bardziej komplikuje, gdy Oliwka zmienia Chynę w człowieka, a Holenda w potwora.Udaje się odwrócić przemianę, dzięki czemu Chyna i Holend mogą być razem, co kończy się, gdy Chyna zmienia chłopaka w kamień. Tymczasem Oliwka robi klon samej siebie, aby nie musieć odrabiać pracy domowej. Jednak jej pomocnica przypominająca Igora Wioletka dopuszcza, by klon robił coraz więcej klonów, przez co życie Oliwki robi się bardziej skomplikowane, niż zwykle.

PiosenkiEdytuj

I Got My Scream On

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Plik:1636367 original.jpg
    Ten odcinek jest częścią wydarzenia Disney Channel pt: "Monstober", który trwa przez cały październik 2012 roku. Zawiera nowe odcinki: Nadzdolni, Jessie, Taniec rządzi, Moja niania jest wampirem, Wodogrzmoty Małe, Akwalans i Austin i Ally.

GaleriaEdytuj

Aby przejść do galerii tego odcinka, naciśnij tutaj

Obejrzyj!Edytuj

Tu można to obejrzeć po angielsku

Tutaj obejrzyj po polsku.

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki