FANDOM

Ta strona wymaga rozwinięcia. Jeśli możesz, rozbuduj ją.
Szablon:FilmI żyli długo i zaplątani to krótkometrażowy film będący kontynuacją amerykańskiego filmu animowanego Zaplątani. Swojej światowej premiery doczekał się 13 stycznia 2012.

FabułaEdytuj

Roszpunka i Julek biorą ślub. Wtem koń Maximus przypadkiem upuszcza obrączki, które toczą się w dwie strony i uciekają. Pascal i Maximus biegają po królestwie, usiłując je złapać.

Szczegółowy opisEdytuj

W Kościele, wszyscy podekscytowani czekają, aż Panna Młoda przyjdzie do ołtarza. Najpierw jednak wchodzi dostojnie koń Maximus niosący w pysku obrączki i kameleona Pascala, który zmienia kolory w zależności od rzucanych kwiatków. Jeden wpada Maxowi do nosa, lecz udaje mu się zapanować nad kichnięciem. W tym momencie wchodzi Roszpunka. Wszyscy są oczarowani, a najbardziej Julian. Orkiestra składająca się z dwóch grajków z Dziarskiego Kaczątka zaczyna grać melodię ślubną, a Księżniczka idzie ze swoim ojcem pod rękę. Gdy Roszpunka dochodzi do ołtarza, biskup udzielający ślubu mówi: "Drodzy Umiłowani! Zebraliśmy się tutaj, aby połączyć Roszpunkę i Juliana świętym węzłem małżeńskim. Od dziś..." W tym czasie nieszczęsny kwiatek wlatuje Maxowi do nosa. Ten kicha, a obrączki wypadają i wyturlają się z kościoła. Biskup: "...proszę teraz obrączki!" Wszyscy oglądają się na konia, są zszokowani. Królowa wstaje i krzyczy: "Zgubił koronacyjne klejnoty rodowe!!!" Na środek ekranu wkracza strażnik mówiąc: "Kryzys monarchii!!!" Wtedy całe królestwo wybucha. Okazuje się, że to tylko wyobrażenia Maximusa.

NIEDŁUGO KONTYNUACJA FABUŁY

CiekawostkiEdytuj

  • W filmie Zaplątani, Maximus został obdarowany brązowymi oczyma, lecz na jednym z plakatów krótkometrażówki I żyli długo i zaplątani posiada oczy koloru jasnoniebieskiego. Jest to błąd ze strony animatorów, który został naprawiony.
  • Długi welon Roszpunki prawdopodobnie reprezentuje nieziemsko długie włosy, które kiedyś miała.
  • W tej krótkometrażówce, matka Roszpunki dostała swoją pierwszą mówioną rolę, choć jest to tylko jedna linia dialogu i nie wydarzyło się to "naprawdę", ponieważ działo się w wyobraźni Pascala i Maximusa.

GaleriaEdytuj

Szablon:GaleriaArt