FANDOM

Wójt Hudson Hornet ( w oryginalnej wersji Doc Hudson Hornet) - jeden z głównych bohaterów serii Auta.

Opis Edytuj

Osobowość Edytuj

  • Mądry,
  • Inteligentny,
  • Doświadczony,
  • Pomocny,
  • Pracowity,
  • Tajemniczy (trochę),
  • Miły,
  • Niemiły (trochę, raczej dawniej).

Historia Edytuj

Wójt Hudson był w latach 50. bardzo znanym samochodem wyścigowym. Zdobył on aż trzy Złote Tłoki. Jednak jego rywal- Sammy Studebaker spowodował wypadek, przez to Hudson prawie że umarł. Hornet porzucił wyścigi i przeprowadził się do Chłodnicy Górskiej gdzie został sędzią i doktorem. Jako lekarz świetne się sprawował. Zapomniał już o dawnej sławie. Pewnego dnia do Chłodnicy Górskiej przybył Zygzak McQueen. Był lekko arogancki, przez co Hudson go nie lubił. Później McQueen jednak zmienił się. Wójt został szefem jego ekipy. Był doskonałym trenerem. Niestety parę lat po tym wydarzeniu zmarł.

Za kulisami Edytuj

Wójt Hudson zadebiutował w animowano-komputerowym filmie Pixara Iniemamocni. Jednak nie był on wtedy antropomorficzny. Dopiero w filmie Auta był ożywiony. Głosu w oryginalnej wersji w tym filmie, w grze na podstawie filmu oraz w dodatku Złomek i Błędny Ognik użyczył Paul Newman. Przez śmierć aktora, John Lasseter postanowił że uśmierci i samą postać. Jednak Hudson zdążył pojawić się jeszcze paru grach komputerowych i w parkach rozrywki. Głosu mu wtedy użyczył Corey Burton.

Ciekawostki Edytuj

  • W kolekcji Auta Star Wars jest przebrany za Obi-Wana Kenobiego.

Galeria: Edytuj

Zobacz też Edytuj

Auta
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]
Media:
Postacie:

Miejsca:
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki