FANDOM

Heniek ( w oryginalnej wersji Frank) postać z franczyzy Auta.

Opis: Edytuj

Osobowość: Edytuj

  • miły (dla Traktorów),
  • nie miły (dla tych co wejdą na jego terytorium),
  • pracowity,
  • wybuchowy,
  • opiekuńczy.

Wygląd: Edytuj

Heniek to czerwony kombajn. Z przodu ma dwa ,,rogi" i urządzenie do młucenia zboża. W nosie ma typowy dla byków kolczyk.

Historia: Edytuj

Heniek nie boi się ciężkiej pracy. Całe dnie spędza  na polach, ścinając zboże i młócąc je.  A kiedy się z tym upora, po południu nadzoruje pracę Traktorów. Pod koniec długiego pracowitego dnia Heniek zjeżdża  do bazy i idzie wcześnie spać, gdyż nazajutrz musi wstać o bladym świcie. Dlatego lepiej go nie budzić, gdy się nie ma do niego naprawdę ważnie sprawy! Niestety zabawa straszenia Traktorów, przeszkadza mu w spaniu.

Auta

Pojawia się po raz pierwszy gdy Złomek z Zygzakiem przestraszyli wszystkie Traktory. Ten zaczyna ich ścigać. Następne pojawia się w śnie Zygzaka McQueena. Zabija on Maruchę, zaś Zygzak z Panem Królem by uniknąć śmierci zjeżdżają na bok i to Heniek reprezentuje Dinoco. Ostatni raz widać Heńka w kinie samochodowych, w tle.

Cars Finder

Pojawia się na karcie i w filmie.

Złomek i Błędny Ognik

Złomek ucieka przed lampą bo myśli że jest ona Błędnym Ognikiem. Przejeżdża obok niego i go budzi.

Ciekawostki: Edytuj

  • W oryginalnej wersji ma na imię Frank. Co ciekawsze który mu podkłada głosu (Frank Welker) również ma tak na imię.
  • Można zauważyć że Heniek ma faktyczne duże podobieństwo do byka.
  • W świecie aut rolę ,,byków" nie mają tylko kombajny, ale również buldożery i traktory, jednak to Heniek jest jakby takim najważniejszym przedstawicielem gatunku.

Galeria: Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki