FANDOM

Heniek ( w oryginalnej wersji Frank) - postać z franczyzy Auta.

Opis Edytuj

Oficjalna biografia Edytuj

,,Heniek nie boi się ciężkiej pracy. Ten potężny kombajn spędza całe dnie na polach, ścinając zboże i młócąc je. A kiedy się z tym upora, po południu nadzoruje pracę traktorów. Pod koniec długiego pracowitego dnia Heniek zjeżdża do bazy do bazy i idzie wcześniej spać, gdyż nazajutrz musi wstać o bladym świcie. Dlatego lepiej go nie budzić, jeśli nie ma się do niego naprawdę ważnej sprawy."

Osobowość Edytuj

  • miły (dla Traktorów),
  • nie miły (dla tych co wejdą na jego terytorium),
  • pracowity,
  • wybuchowy,
  • opiekuńczy.

Wygląd Edytuj

Heniek to czerwony kombajn. Z przodu ma dwa ,,rogi" i urządzenie do młucenia zboża. W nosie ma typowy dla byków kolczyk.

Historia Edytuj

Auta Edytuj

Pojawia się po raz pierwszy gdy Złomek z Zygzakiem przestraszyli wszystkie Traktory. Ten zaczyna ich ścigać. Następne pojawia się w śnie Zygzaka McQueena. Zabija on Maruchę, zaś Zygzak z Panem Królem by uniknąć śmierci zjeżdżają na bok i to Heniek reprezentuje Dinoco. Ostatni raz widać Heńka w kinie samochodowych, w tle.

Złomek i Błędny Ognik Edytuj

Złomek ucieka przed lampą bo myśli że jest ona Błędnym Ognikiem. Przejeżdża obok niego i go budzi.

Ciekawostki Edytuj

  • W oryginalnej wersji ma na imię Frank. Co ciekawsze który mu podkłada głosu (Frank Welker) również ma tak na imię.
  • Można zauważyć że Heniek ma faktyczne duże podobieństwo do byka.
  • W świecie aut rolę ,,byków" nie mają tylko kombajny, ale również buldożery i traktory, jednak to Heniek jest jakby takim najważniejszym przedstawicielem gatunku.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Auta
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]
Media:
Postacie:

Miejsca:
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki