FANDOM

Szablon:Infobox Head Chin - umięśniony mężczyzna, który jest bramkarzem w jednym z barów w Wodogrzmotach Małych. Zwykle pracuje jako ochroniarz.

WyglądEdytuj

Head Chin jest ciemnoskórym, dobrze zbudowanym mężczyzną. Ma na sobie mnóstwo tatuaży, a z nich wyróżniają się napisy Head na czole i Chin na jego podbródku. Jest łysy.

Nosi biały podkoszulek, oraz jeansy zapięte czarnym paskiem ze złotą sprzączką, a z kieszeni u jeansów wystaje srebrny łańcuch. Nosi skórzane buty.
Plik:Głowa Heada China.jpg
Ma również kilka kolczyków w nosie.

W odcinku "A Tale of Two Stans" widzimy go w młodości. Nie miał wtedy jeszcze tatuaży, nie golił głowy i ubierał się całkowicie inaczej - nosił klasyczne, jasnobeżowe spodnie, miętowe polo i zawiązany pod kołnierzem, biały sweter. Sprawiał wrażenie o wiele bardziej sympatycznego i zrównoważonego niż w dorosłości. Nie wiadomo co spowodowało taką zmianę.

Plik:Młody chin.jpg

CharakterEdytuj

Nie wiadomo wiele o jego charakterze. Na pierwszy rzut oka jest dość niestabilny i zapatrzony w swoją pracę (lecz raczej nie aż tak jak Baseniak). Gdy Dipper zrobił mu żart telefoniczny, ten był w stanie, wraz ze wszystkimi klientami baru, pobić chłopaka, co znaczy, że jest dość agresywny.

HistoriaEdytuj

Head Chin po raz pierwszy pojawił się w odcinku "Headhunters", gdzie nie wpuścił górnika mówiąc, że "Górnicy nie mają manier". Potem wpuścił Dippera oraz Mabel, ponieważ pokazali mu fałszywe dowody.

Następnie występował w "Bottomless Pit!", w opowieści Dippera, gdzie najpierw Dipper zrobił mu żart telefoniczny, a potem gdy rozpoznał go po głosie, razem z klientami chciał pobić chłopaka, lecz ten mu uciekł.

Później pojawił się w odcinku "Gideon Rises". Pracował tam jako ochroniarz występu Gideona, z którego wyrzucił Dippera, Mabel, Stanforda i Soosa. Później widoczny był wraz z innym umięśnionym ochroniarzem (z którym także chronił występ Gideona) w lornetce, przez którą patrzył Dipper. Ostatni raz w tym odcinku był pokazany, gdy razem z drugim ochroniarzem przygotowywał się do pobicia Dippera i Mabel, gdy tak samo jak drugi ochroniarz został postrzelony w plecy krasnoludkiem.

Pojawia się też w odcinku "Society of the Blind Eye" jako członek Stowarzyszenia Ślepego Oka. Później Dipper i Mabel wymazali mu pamięć. 

W "A Tale of Two Stans", w retrospekcji Stanleya, widzimy go w (jeszcze nie) nawiedzonym całodobowym, gdy po raz pierwszy spotyka Stana i wraz z Leniwą Kluchą, Szeryfem, malutkim Tylerem oraz paroma innymi idzie zwiedzić Tajemniczą Chatę

CiekawostkiEdytuj

  • Ma najwięcej tatuaży ze wszystkich postaci.
  • Dołączył do Stowarzyszenia Ślepego oka, żeby zapomnieć o tatuażach z błędami.

Szablon:Bohaterowie