FANDOM

Szablon:Charakter Harry Claymore(pl. Harry Gliniecki) - były animator i mistrz efektów specjalnych, mieszkający w Wodogrzmotach Małych.

HistoriaEdytuj

W pewnym momencie używał czarnej magii, by ożywić gliniane potwory.

"Little Gift Shop of Horrors", w historyjce "Gliniany Dzień", został pojmany przez gliniane potwory. Kiedy rodzina Pinesów wraz z Soos'em przychodzą do jego domu, by poprosić go o wyjaśnienie Mabel, że potwory nie istnieją, zastają go związanego, a jego wytwory istnieją naprawdę. Potem wyjaśnia im, że od czasu, gdy wynaleziono animację komputerową, klatkowa animacja nie była już więcej potrzebna i potwory skrępowały go, bo nie chciały, by je zniszczył. Dzięki Mabel stwory zostały zniszczone.

WyglądEdytuj

Harry jest starszym mężczyzną z siwymi włosami i zmarszczkami na całym ciele. Nosi niebieską koszulę, a na to zakłada czerwony sweter. Na nogach ma beżowe spodnie. Nosi również brązowe, nieco zniszczone buty. Kiedy był nieco młodszy także miał siwe włosy, tyle, że było ich o wiele więcej na jego głowie. 

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W polskiej wersji językowej Dipper używa wobec niego nazwiska Harry Gliniecki.

Szablon:Bohaterowie