FANDOM

Szablon:Charakter Hank - jeden z mieszkańców Wodogrzmotów Małych.

HistoriaEdytuj

"Tourist Trapped" pojawia się na samym początku, gdzie grilluje razem ze swoją własną żoną i przyjaciółmi.

"The Legend of the Gobblewonker" pojawia się na otwarciu Sezonu Łowieckiego. Hank łowi ryby razem z żoną i synem, gdy nagle zaczepia ich Stan, który próbuje zaprzyjaźnić się z jego dzieckiem w przerażający sposób. Razem z żoną grożą staruszkowi policją. 

"The Hand That Rocks the Mabel" razem z żoną wrzucają banknoty do sakiewki Gideona i oglądają jego przedstawienie. Po spektaklu wychodzi z Namiotu Telepatii zadowolony, ale już bez żony.

"Irrational Treasure" świętuje Dzień Pioniera i klaszcze dla występu Pacyfiki.

"The Time Traveler's Pig" przyszedł do wesołego miasteczka i widziany jest w różnych miejscach, gdzie rozmawiał z żoną.

"The Deep End" widziany jest w kilku scenach na basenie.

"Gideon Rises" widziany jest kilka razy; na początku cieszy się na Oficjalnym Zamknięciu Groty Tajemnic, później spożywa posiłek w Greasy's Diner. Na końcu odcinka razem z innymi okłamanymi mieszkańcami jest wściekły na Gideona.

"Mabel Zdradza Tajniki Naklejkowe" razem z innymi mieszkańcami bierze jeden z "darmowych telewizorów".

"Mabel's Scrapbook: Heist Movie" widziany jest na widowni podczas oglądania filmu.

"Mabel's Scrapbook: Petting Zoo" widziany jest, gdy opuszcza Małe Zoo z dwójką nieznanych dzieci.

"Sock Opera" znajduje się na widowni podczas sztuki Mabel.

"Little Gift Shop of Horrors" widziany jest na pchlim targu, gdzie śmieje się z Dippera. Później gra w kręgle w kręgielni, gdy nagle o mały włos nie spadł na niego telewizor przez przypadek wyrzucony przez Stana.

OsobowośćEdytuj

Choć niewiele wiadomo o jego osobowości, wydaje się być troskliwym ojcem, który pomaga synu.

WyglądEdytuj

Hank jest wysokim, młodym mężczyzną z brązowymi włosami i wąsem. Jego ręce są umięśnione, zaś nogi bardzo chude. Hank ubiera się w turkusową koszulę polo z przypiętym małym ptakiem do prawej piersi. Pod to wkłada białą podkoszulkę. Nosi również granatowe spodenki oraz brązowe sandały. Spodnie podtrzymywane są przez brązowy pas ze złotą klamrą.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Odcinki krótkometrażoweEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest pierwszą postacią, która pojawiła się na ekranie. 
  • Kiedy był na basenie, nie miał na sobie stroju kąpielowego.

Szablon:Bohaterowie