FANDOM

Szablon:Relacja infobox |} Gunka (Gun/ther i Tin/ka) - relacja pomiędzy bliźniakami dwujajowymi Guntherem i Tinką Hessenheffer. Mówią często: "Jestem Gunther, und ja jestem Tinka, i jesteśmy Hessenhefferowie". Pochodzą z małego górskiego kraju o niemożliwej do wymówienia nazwie.

Momenty GunkiEdytuj

Sezon 1Edytuj

Give It UpEdytuj

Add It UpEdytuj

  • Tince było smutno, że nigdy jeszcze nie poszła na randkę, więc Gunther postanawia umówić kogoś z nią.
  • Tinka mówi, że chce randki z prawdziwym chłopcem, to nie jest tak, że będziemy się rozwijać i weźmiemy ślub, na wieść o tym Gunther staje się wyraźnie smutny i zaskoczony.

Kick It UpEdytuj

Age It UpEdytuj

  • Tinka jest zraniona, kiedy Gunther mówi, że do każdego mówi "stary". Potem mówi: Od kiedy ona jest jak wszyscy.
  • Gunther mówi, że Tinka jest wyjątkowa.

Sezon 2Edytuj

Obóz tanecznyEdytuj

  • Tinka była zdenerwowana, że Gunther przegrał z Ty'em w ping-ponga, więc postanawia sama zagrać z nim w ping-ponga.

Kto to zrobił?Edytuj

Piżamowa imprezaEdytuj

Taniec rządzi w JaponiiEdytuj

  • Gunther jest bardzo zaniepokojony, gdy słyszy, że Tinka ma być deportowana.

Sezon 3Edytuj

PożarEdytuj

  • Tinka jest bardzo zdenerwowana, że Gunther wrócił do starego kraju.

PrzezwiskaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Tinka była grana pierwotnie przez Stefanie Scott w oryginalnym niewyemitowanym pilocie, zanim wylądowała u roli Lexi Reed w serialu "Nadzdolni".
  • Mają kukły zwanych Małymi Hessenhefferami; Małym Guntherem i Małą Tinką. Mają je w odcinkach "Hot Mess It Up" i "Break It Up".
  • Plik:Pic 1195239028 1.jpg
    Są one prawdopodobnie oparte na postaciach Sharpay i Ryana Evansa z filmu "High School Musical".

GaleriaEdytuj

Aby przejść do galerii kliknij tutaj

Szablon:Relacje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki