FANDOM

Plik:Rumble1.png

(w oryginale nazywa się Rumble)

Talent: burzowo utalentowany                                                               Cechy: zarozumiały, pewny siebie, egocentryczny, silny, wysportowany Partner w zawodach: Błyszczka                                                         Uwielbia: wygrywać i gdy go podziwiają                                                 Ulubiony kolor: granatowy                                                                             Nie lubi: gdy wychodzą na jaw jego słabości                                   Najskrytsza obawa: że kiedyś przyjaciele przestaną go szanować i podziwiać Marzenie: ciągle i ciągle wygrywać!

Trochę o GrzmotkuEdytuj

Grzmotek to bardzo sławny członek drużyny burzowych elfów. Już piąty raz z rzędu bierze udział w zawodach, a ma na swoim koncie aż cztery zwycięstwa. Będąc w drodze na Stały Ląd, elf i jego towarzyszka Błyszczka zatrzymali się w Przystani Elfów, by jak najwięcej czasu poświęcić na przygotowania do Wielkich Zawodów. Umiejętność zastraszania przeciwników, duża siła i niezłomna wiara w to, że niedługo po raz piąty stanie na podium zwycięzców to cechy wyróżniającego tego uzdolnionego sportowca. Grzmotek już nie może się doczekać momentu, kiedy do czterech pierścieni, które nosi na palcach prawej ręki, dołączy piąty! Elf ten jest bardzo zapatrzony w siebie, wysportowany, silny i ma wielkie doświadczenie, a każde jego zwycięstwo tak bardzo podoba się innym, że nie może odpędzić się od szalonych fanek. Wróżki wiwatują na każde jego słowo czy gest, jest ulubieńcem nie tylko żeńskiej części publiki, Grzmotek wzbudza podziw i szacunek również u elfów – każdy chce być taki, jak on. Niestety nie wiedzą, że ich idol potrafi również zagrać bardzo nieczysto i czasem, aby zdobyć to, czego chce, skłania się ku złym uczynkom i oszustwom.

Grzmotek wystąpił w:

  • Odcinek specjalny „Wielkie Zawody w Przystani Elfów” (2011)
  • Wydanie specjalne „Wielkie Zawody w Przystani Elfów” (Disney Przedstawia 6/2011)
  • Komiks pt. „Trudne początki” (Dzwoneczek 1/2012)
  • Komiks pt. „Pierwsza konkurencja” (Dzwoneczek 2/2012)
  • Komiks pt. „Zapach zwycięstwa” (Dzwoneczek 3/2012)
  • Komiks pt. „Wielki wyścig” (Dzwoneczek 4/2012)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki