FANDOM

Szablon:InfoboxBohater

Garham to kulinarny geniusz. Rozpoczął pracę w MDC jako kucharz. Oliwka zakochała się w nim od pierwszego wejrzenia. Chłopak dołącza do Instytutu z inicjatywy Oliwki. Z początku chciał zaserwować Skidmore jej ulubioną zupę rybną Bouillabaisse. Jednak kiedy dyrektorka ją spróbowała, była tak zachwycona, że zrobiła backflip, co doprowadziło do tego, że kobieta trafiła do szpitala, a podczas jej nieobecności jego dziewczyna Oliwka zapisała Grahama do Instytutu. Wszystkie przybory Chyny usuwa, żeby zrobić miejsce na kącik kulinarny. W futerale na skrzypce smaży łososia, a z pomieszczenia nagrań robi chłodnię mięs. 

Poza tym w swoim ogródku sadzi truskawki i karczochy.

Pomimo dobrego pierwszego wrażenia Fletcher i Chyna odkrywają, że Graham jest zarozumiały i nie panuje nad swoją agresją. Troszczy się o danie przygotowane przez niego i denerwuje się, jak ktoś je niepoprawnie sporzywa. Insekty nie chcą, żeby Oliwka spotykała się z takim "maniakiem". Zapraszają chłopaka i jego dziewczynę na najpaskudniejszą kolację. Sam Graham nie brzydzi się, ponieważ on troszczy się wyłącznie o własne dania. 

Podczas kolacji Oliwka wpada w furię przez Fletchera. Graham zrywa z nią, ponieważ dziewczyna nie potrafi opanować swojej agresji. 

Pojawia się jedynie w odcinku Restaurator. Jest grany przez nastoletniego aktora Zayne'a Emory.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki