FANDOM

Gorączka Lodu (ang. Frozen Fever) to nadchodząca druga część przeboju 2013 roku Kraina Lodu.

Jest to animacja krótkometrażowa, która została ogłoszona 2 września 2014. Usłyszymy w nim nową, oryginalną piosenkę napisaną przez Kristen Anderson - Lopez i Roberta Lopeza. Film będzie miał swoją premierę 13 marca 2015 roku i zostanie puszczony w każdym kinie przed filmem fabularnym Kopciuszek.

10488071 10152775244910954 1584090704290684892 n

Fabuła Edytuj

Królowa Elsa jest podekscytowana, ponieważ dzisiaj są urodziny Anny i chce aby święto jej siostry było idealne. Tworzy ona dekorację na tort urodzinowy przedstawiającą Annę i Elsę jeżdżące na łyżwach. Kristoff wykonał zaś sztandar, na którym widnieje napis "Happy Birthday Anna". Zawiesił go na zamkowym dziedzińcu, gdzie odbywać będzie się uroczystość.

Gdy Elsa kicha za każdym razem przez jej moc powstają małe bałwanki i nim ktoś zdoła je zobaczyć uciekają. Zbierają się one na dziedzińcu, gdzie Kristoff, Sven oraz Olaf próbują je schwytać lub pilnować ich aby niczego nie zepsuły w czasie kiedy Elsa pokazuje Annie inne niesamowite niespodzianki.

O utworze Edytuj

Nowa piosenka w krótkometrażówce nazywa się "Making Today a Perfect Day". Claudia Puig Opisała ten utwór jako przyjemny, dodając, że choć Gorączka Lodu nie jest tak radosna i pomysłowa jak oryginał, to jest okazja, aby zobaczyć skróconą historię dwóch sióstr. Piosenka została również nazwana jako chwytliwa i zabawna przez Natalie Jamieson , pisarkę BBC News" Newsbeat.

Filmy Edytuj

Disney's Frozen Fever Trailer00:40

Disney's Frozen Fever Trailer

Gorączka lodu - polski zwiastun00:42

Gorączka lodu - polski zwiastun

Ciekwaostki Edytuj

  • Gorączka Lodu to drugi taki krótkometrażowy sequel filmu wyprodukowany przez Walt Disney Animation Studios. Pierwszym był Tangled Ever After.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki