FANDOM

Ta strona wymaga rozwinięcia. Jeśli możesz, rozbuduj ją.

Go Go Tamago - jedna z bohaterek filmu Wielka Szóstka. Jest przyjaciółką Hiro.

Opis

Osobowość

Wygląd

Jest średniego wzrostu. Ma czarne włosy ścięte na krótko i kilka fioletowych pasemek na grzywce. Ma okrągłą twarz i brązowe oczy.

Zazwyczaj nosi białą bluzkę, a na nią ma zarzuconą ciemnoszarą, skórzaną kurtkę. Nosi czarno-czerwone szorty, ale pod nimi ma jeszcze również ciemno-szare leginsy z fioletowymi łatami. Na nogach ma niebiesko-szare trampki. Na dłoniach ma czarne rękawiczki bez palców i jeszcze jest cool.

Wyposażenie

Jako superbohaterka Go Go roznosi wrogów mknąc na swoich dyskach i rzucając nimi jako pociskami. Na ziemi dzięki swojemu kostiumowi jest najszybsza z całej paczki.

Kostium ma dość prosty. Królują na nim barwy żółta, czarna i czerwona. Jej kask jest w sporej części właśnie żółty, a po bokach dostrzec można czerwone kropki. Od szyi do piersi widać jeszcze tę samą barwę co na hełmie, ale niżej do kolan kostium Tomago jest czarny z czerwonymi wzorami. Potem od kolan znów widzimy tradycyjny żółty kolor. Na nogach przy kostkach, a także na nadgarstkach widzimy dyski, które Hiro przy tworzeniu stroju zapożyczył z jej projektu roweru(miały to być koła).

​Historia

​Zobacz też

Big Hero 6 logo
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]
Media:
Wielka SzóstkaBig Hero 6: The Series
Postacie:
Hiro HamadaBaymaxTadashi HamadaTo To TomagoHoney LemonWasabiFredCassRobert CallaghanAbigail CallaghanAlistair KreiGersonMochiYamaOjciec FredaRoman
Miejsca:
San Fransokyo
Przedmioty:
Mikroboty
Piosenki:
StoryMy Songs Know What You Did in the Dark (Light Em Up)Top of the World (Greek Fire)Immortals
Inne:
Kingdom Hearts II
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]