FANDOM

Giselle jest jedną z głównych postaci w serii Garbi.

Historia

Poznanie Garbiego

Po raz pierwszy Garbi zauważył Giselle w Paryżu. Był tak nią zauroczony że wjechał za nią na tor wyścigowy w trakcie wyścigu. Auta zaczęły ze sobą tańczyć. Kierowca Giselle - Diane zatrzymała się. Nie wiedziała bowiem że jej samochód jest żywy.

Ponowne spotkanie

Samochody spotkała się w restauracji. Garbi zabrał Giselle na randkę. Dał jej bukiet kwiatów, przejechał się z nią po parku i odbył rejs łodzią.

Kłamstwo Wheely'ego

Wheely powiedział Giselle że Garbi zostawił ją dla innego samochodu. Zrozpaczona wzięła jak gdyby nic udział w wyścigu.

Wpadnięcie do rzeki

Podczas jednego z wyścigów Giselle wpadła do rzeki. Mijali ich właśnie Garbi z Jim'em i Wheely'm. Początkowo Garbi nie chciał jej pomóc, ponieważ myślał że go porzuciła, lecz Jim powiedział mu o kłamstwach Wheely'ego. Wtedy to Garbi pomógł Giselle. Wtedy to Diane uwierzyła że jej samochód jest żywy, ponieważ Giselle trzymała się z Garbim za drzwi (za szyby).

Fajerwerki

Pod koniec filmu auta oglądają fajerwerki w Monte Carlo.

Ciekawostki

  • Nie wiadomo tak do końca czy to Giselle jest oficjalną narzeczoną Garbiego, czy jest nią żółty Volkswagen.
    • Możliwe że do czasu akcji z filmu Garbi: Super bryka rozstali się, więc Garbi znalazł sobie nową dziewczynę.