FANDOM

Szablon:CharakterGhost-Eyes - jeden z osadzonych w wodogrzmociańskim więzieniu, fan i kolega Gideona.

HistoriaEdytuj

"Gravity Falls TV" pojawia się w programie telewizyjnym, gdzie każe wszystkim słuchać się Gideona oraz rozbija szybę w więzieniu, po czym rozlega się alarm i oboje wybiegają sprzed kamery.

"The Stanchurian Candidate" Ghost-Eyes razem z kolegą przychodzą do Gideona zapytać, czy ten przyjdzie robić z nimi bransoletki przyjaźni. Dziewięciolatek spławia ich mówiąc, że w tym czasie ma lekcje malowania palcami, ale po nieudanych wyborach swego ojca na burmistrza Wodogrzmotów wybiera się na wyrób bransoletek. Tam Ghost-Eyes pociesza go i mówi, że więźnie chcą wszcząć zamieszki. 

Wygląd Edytuj

To muskularny, wysoki mężczyzna o długich, potarganych, jasno-brązowych włosach, długiej brodzie i charakterystycznych, widmowych oczach. Ma, wydatny, haczykowaty nos, jego czło zdobi blizna, brakuje mu zęba w górnej szczęce. Jego ramiona pokrywają tatuaże, nosi na głowie niebiesko-zieloną przepaskę oraz więzienny, pomarańczowy uniform. Ma wygląd prawdziwego zakapiora.

Charakter Edytuj

W "Gravity Falls TV" podczas kręcenia "Wielkiego Domu Małego Gideona" pokazuje się jako brutal rozbijając okno i wszczynając burdę, jednak w "The Stanchurian Candidate" widzimy go z nieco innej strony, jako względnie przyjaznego olbrzyma splatającego bransoletki przyjaźni i zabiegającego o uwagę Gideona. Trudno powiedzieć jaki jest naprawdę,

Wystąpienia Edytuj

Odcinki krótkometrażoweEdytuj

Sezon 2Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Studiował filozofię

Szablon:Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki