FANDOM

Drodzy sąsiedzi... Zostaliśmy unieczynnieni.

—Gene, do Lokatorów

Gene jest drugoplanową postacią filmu animowanego Ralph Demolka. Pełni funkcję burmistrza Nicelandu w grze Felix Zaradzisz. Głosu w polskiej wersji użyczył mu Aleksander Mikołajczak, a w oryginale Raymond S. Perci.

OpisEdytuj

OsobowośćEdytuj

Burmistrz Lokatorów w Niceladzie, Gene jest najbardziej znany i otwarcie wrogi dla Ralpha. Gene jest kontrowersyjny, surowy, nachalny i szczery. Miał ciężką urazę do Ralpha i konsekwentnie przeciwdziałał mu, wykluczając go z wszelkich rozrywek. Ma nadętą postawę, potrafi wyrzucić Ralphowi wszystko, co w nim złe nie zważając na dobre cechy. Jednakże na koniec stara się zrekompensować i jest koleżeński dla Ralpha, tak jak i inni Lokatorzy.

WyglądEdytuj

Podobnie jak i inni Lokatorzy, Gene'a charakteryzuje niska postura i jego blokowe ruchy oraz proporcje. Ma okrągłą twarz,która zdaje się być nieproporcjonalna względem małego, pulchnego ciała. Posiada jasną cerę, niebieskie oczy, duży okrągły nos, krótkie włosy w barwie czerni i grube wąsy w tym samym kolorze.

Gene zazwyczaj nosi sweter indygo, a pod nim białą koszulę przepasanym pasującym niebieskim krawatem. Na swetrze widnieją niebieskie paski wzdłuż krawędzi, dwa guziki w tej barwie i żółty znaczek. Krótkie spodnie są w kolorze czerni, tak jak buty.

Na uroczystość Trzydziestolecia Gry założył białą koszulę z czarnym krawatem, a na nią całkiem biały sweter ze złotymi guzikami, paskami wzdłuż krawędzi swetra i również złotym znaczkiem. Spodnie miał krótkie i czarne, jak buty.

HistoriaEdytuj

W Trzydziestolecie Gry Gene, Felix Zaradzisz i Lokatorzy świętują w najwyższym apartamencie razem z wieloma postaciami z innych gier, takich jak Sonic, czy Pac-Man. Właśnie wtedy Gene z wielką radością otwiera tamtejsze drzwi myśląc, że przyszedł Mario. Zamiast niego w drzwiach zauważył Ralpha. Gene ostrzega innych, którzy obawiają się, że Ralph zniszczy zabawę. Wszyscy proszą Felixa, aby go wyprosił, lecz wstydliwy bohater przypadkowo zaprasza go do środka. Wściekły Gene zaczyna ubliżać negatywnemu, a ten coraz bardziej traci nerwy. Ralph pyta Gene'go, że gdy zdobędzie Medal Bohatera, to coś się zmieni. Ten oznajmia mu, że gdyby jakimś cudem zdobył medal to odda mu cały apartament. Następnie oświadcza, że i tak nigdy go nie zdobędzie, ponieważ jest negatywnym, który tylko niszczy. Powoduje to, ze Ralph w zdenerwowaniu niszczy tort. Obiecuje Gene'owi, że zdobędzie medal i odchodzi. Burmistrz oczywiście nie uwierzył Ralphowi i się tym nie przejął.

CiekawostkiEdytuj

  • W pierwszej scenie prezentacji gry Felix Zaradzisz, Ralph rzucił właśnie Gene'm. Może być to jeden z powodów, dlaczego głęboko nie przepada za bohaterem.
    • Zostaje także wysadzony bombą przez wrogów z gry Q*berta pod koniec.
  • Jego ulubionym smakiem tortu jest rumowy.
  • Można go porównać z Bajaderą Melbą, ponieważ ta mówi Wandelopie, że nie może się ścigać, bo jest tylko usterką i na nic się nie nadaje a ona tego chce, a Gene oznajmia Ralphowi, że nigdy nie zostanie bohaterem pozytywnym, ponieważ jest negatywny i zawsze wszystko niszczy lecz on mówi że nie jest.
  • Gene najwyraźniej lubi martini, ponieważ w większości scen pojawia się z kieliszkiem tego napoju w ręku.
  • Gene był Lokatorem najpodlejszym dla Ralpha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki