FANDOM

Plik:Gary1.png

(w oryginale nazywa się Fairy Gary)

Inne imiona: Karol

Talent: pyłkowy

Cechy: przyjacielski, serdeczny, zabawny

Przyjaciele: Terencjo, inne elfy pyłkowe

Ulubione miejsce: Pracownia Pyłkowa

Lubi: kawały

Nie lubi: gdy inni wyśmiewają się z jego kiltu

Trochę o GarymEdytuj

Gary, w czasopiśmie nazwany Karolem, jest przywódcą elfów pyłkowych i zajmuje się Pracownią Pyłkową, a więc dba o to, by w pracy panował porządek i wszystko było na swoim miejscu. Gospodaruje pyłkiem elfów, a do jego obowiązków należy sprawdzanie, czy każdy elf w Przystani Elfów odebrał swoją dzienną porcję Złotego Pyłku. Gary to uprzejmy i skory do przyjaźni elf, ale też bardzo stanowczy i uparty, gdy w grę wchodzi pyłek. Pewnego razu odmówił Dzwoneczkowi, gdy poprosiła o odrobinę większą dawkę pyłku. Jest wiecznie uśmiechnięty i serdeczny dla innych, czasami nie zachowuje powagi i zdaje się być papką. Kiedyś wraz z dwoma innymi elfami pyłkowymi, przyjacielsko zażartował z Terencja, udającego się na spotkanie z Dzwoneczkiem. Jest pulchny jak na elfa, ma małe brązowe oczy i średniej długości skrzydełka. Nosi kilt (szkocka spódnica). Gary pracuje nieopodal magazynów z saszetkami pyłku, za ogromnym korzeniem drzewa, pełniącego rolę stołu. Bliżej poznajemy go w filmie Dzwoneczek i Tajemnica Piratów, gdzie pokazuje z jaką powagą podchodzi do tematu pyłku. Po jednym z dialogów można się również domyślić, że Gary nigdy nie nosi spodni, zawsze tylko kilt. Po tym jak wróżka Zarina przypadkowo zniszczyła kilka budynków przy Drzewie Pyłkowym, potraktował ją surowo i zabronił jej kiedykolwiek przychodzić ponownie do pracy. Po jej powrocie do Przystani Elfów zgadza się, by ponownie pełniła funkcję Strażniczki Pyłku.

Gary wystąpił w:

  • Film „Dzwoneczek i Zaginiony Skarb” (2009)
  • Film „Dzwoneczek i Tajemnica Piratów" (2014)
  • Komiks pt. „Berło” (Dzwoneczek nr 12/2009)
  • Komiks pt. „Podniebna podróż” (Dzwoneczek nr 1/2010)
  • Komiks pt. „Nowy przyjaciel” (Dzwoneczek nr 2/2010)
  • Komiks pt. „Znowu razem” (Dzwoneczek nr 3/2010)
  • Odcinek specjalny „Wielkie Zawody w Przystani Elfów” (2011)