FANDOM

Szablon:Charakter Gabe Bensen — lalkarz i jedna z miłości Mabel Pines.

HistoriaEdytuj

Plik:S2e4 loves his right hand.png
"Sock Opera" Gabe odgrywa przedstawienie w bibliotece. Mabel zauważa go, z miejsca zakochuje się zagaduje chłopaka. Aby zrobić na nim wrażenie, kłamie, że kocha pacynki, a w piątek wyprawia wielki występ z ich udziałem. Później chłopak odwiedza Mabel, żeby sprawdzić jak sobie radzi z przygotowaniami do występu. Kiedy Cuksa i Gruba go widzą są nim zauroczone. Gabe przychodzi na premierę przedstawienia w teatrze. Do czasu, gdy Mabel nacisnęła przycisk "Wielkie Zakończenie", by pokonać Billa Cyferkę, był zachwycony występem. Scena i pacynki zostały zniszczone, a Gabe odebrał całe zdarzenie jako wielką kpinę z teatru kukiełkowego i potwornie się obraził. 

Pojawił się także w "Society of the Blind Eye" na plakacie w Muzeum Historii Wodogrzmotów.

"The Love God" występuje jako jedna z nieudanych miłości Mabel w jej halucynacjach.

OsobowośćEdytuj

Gabe jest chorobliwie zafascynowany pacynkami. Wierzy, że by pokazać prawdziwą miłość do lalek, trzeba często wystawiać przedstawienia. Przedstawia wysoką klasę, ma dobre maniery i wysokie oczekiwania w stosunku do wszystkiego związanego z jego formą sztuki. Lubi jeździć na rolkach.

WyglądEdytuj

Gabe ma jasnoniebieskie oczy, spiczasty nos i nieznacznie wystającą podbródek. Jest blondynem, swoje długie włosy zawiązuje w zaczesany do tyłu kucyk. Ubiera się na czarno i zazwyczaj nosi na głowie zestaw słuchawkowy. Na swoje dłonie zakłada marionetki - pszczołę i książkę.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2 Edytuj

Szablon:Bohaterowie