FANDOM

Szablon:Infobox miejsca/przedmiotu Góra Tajemnic (ang. Mystery Mountain) - atrakcja turystyczna, gdzie pracuje Darlene. Jest pięć razy większa od Groty Tajemnic i ma prawdziwe atrakcje, w przeciwieństwie do rzeczy, które tworzy Stan Pines we własnej pułapce turystycznej.

HistoriaEdytuj

"Roadside Attraction" Góra Tajemnic była jednym z miejsc, które Stan wybrał do odwiedzin oraz zemsty za żarty, które co roku wyprawiali mu właściciele innych atrakcji. Cuksa zauroczona Dipperem zapytała się go, czy zwiedzi Górę tylko z nią, a chłopak, nie wiedząc co robić, zgodził się. Zrozpaczony poprosił wuja o kolejną poradę, a on pokazał mu jak flirtować z dziewczynami. Za przykład wziął Darlene, pracownicę stojącą przy kasie. Później wybrali się razem na przechadzkę, w czasie której zamieniła się w Arachnimorpha i porwała Stana, by go zjeść i przerobić go na mumię. Wujek skontaktował się z Dipperem przez krótkofalówkę, który uratował go razem z innymi.

WyglądEdytuj

WejścieEdytuj

Przed wejściem stoi wielki drwal z siekierą, który podpiera się na kasie. Obok niego stoi niebieski byk. Znajduje się tam również duży znak reklamujący to miejsce. W oddali widać kolejkę linową na szczyt góry.

Stary SolidnyEdytuj

Plik:S2e16 gejzer porwał ich do góry.PNG

To wielki gejzer ogrodzony spróchniałymi płotkami odgradzającymi go od turystów. Znajduje się on na zboczu góry, po środku zamglonego, szarego lasu.

Muzeum MumiiEdytuj

Jaskinia, która została przekształcona na pomieszczenie prezentujące mumie z opisami. Po środku znajduje się ławka, nad którą wisi napis "Codziennie nowe mumie!".

TrambienceEdytuj

Plik:S2e16 spadają.PNG

To kolejka linowa, która prowadzi na sam szczyt góry. Obok niej znajduje się drewniana, zamszona budka z biletami. Kabiny są koloru zielonego i są nieco zardzewiałe. Jest to najwolniejsza kolejka na świecie. 

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Darlene jest tą osobą, która dostarcza codziennie nowe mumie - porywa turystów, owija je w sieć i zamienia w mumie.

Szablon:Miejsca

Więcej z Fandomu

Losowa wiki