FANDOM

Fred Pacer (znany również jako Fred Fisbowski) trzecioplanowa postać z filmu Auta 2.

Opis: Edytuj

Wygląd

Fred był żółtym Pacerem.Miał brązowy kolor oczu.

Typ czarnego charakteru:

  • Sługus,
  • Anty-złoczyńca (patrząc na biografię i zakładając że jedyne co robił to tylko służył Zundappowi, a nie sam wymyślał jakieś podstępny).

Inne nazwy:

  • Fred Fisbowski

Historia: Edytuj

Fred wychował się Kenoshi. Gdy był młody części dla niego były w miarę łatwo dostępne. Po jakimś czasie jednak trudno je było dostać. Fred dołączył więc do gangu profesora Zundappa. Gdy wraz z innymi cytrynami w Tokio zaatakował Seana McMissiona, agent wrzucił go do windy i najprawdopodobniej zabił.

Auta 2

Po raz pierwszy Fred był widziany w tle na egzekucji Roda Spoilera. Później był widziany w Tokio gdzie wraz z Fredem Cartonem, Stephanem Trunkovnem i z pewnym brązowym Gremlinem chciał zabić Seana. Wraz z Gremlinem i Stephanem pchał go do miotacza ognia, jednak McMission sprytem uniknął ognia i zarazem pozbył się Cartona i Gremlina. Fisbowski chciał z nim walczyć. Agent jednak wyrzucił go do windy. Sean namieszał w systemie tak żeby ta pojechała do góry. Fred gwałtowne uderzył w dach, co najprawdopodobniej doprowadziło do jego śmierci. Następne Sean zrzucił go na dół i ciało Fisbowskiego i Stephana przeniósł.

Auta 2: Gra wideo

Pojawił się na chwilę, na platformie wiertniczej w tle. Nie wiadomo jednak na 100% czy to był Fred Pacer, czy jakiś inny żółty Pacer.

Ciekawostki: Edytuj

  • W jednym z dwupaków jego odlew jest wraz z odlewem Liliany Lifting.
  • Nie raz na różnych produktach jest nazywany Fredem Fisbowskim.

Galeria: Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki