FANDOM

Ta strona wymaga rozwinięcia. Jeśli możesz, rozbuduj ją.

Fred - Jeden z głównych bohaterów filmu Wielka Szóstka.

Opis Edytuj

​OsobowośćEdytuj

Fred sprawia wrażenie wyluzowanego gościa bez żadnego planu na życie. Ale ten lubujący się w potworach miłośnik horrorów na pewno coś kiedyś osiągnie – jak już będzie na to gotowy. Na przykład, Fred bez wahania dołącza do ekipy Wielkiej Szóstki i od początku ma milion pomysłów na swoje super umiejętności. To całe jego nieogarnięcie może się jeszcze kiedyś przydać. Jest też bardzo ekscentryczny, dziecinny i głośny. W wielu niebezpiecznych momentach mówi humorystyczne komentarze. Choć niektórzy z Wielkiej Szóstki myślą o nim jak o idiocie (np. Wasabi), to jemu tak naprawdę bardzo zależy na przyjaciołach (można się tego domyślić z momentu, kiedy mówił Hiro, że przeszedłby przez ekran komputera i go przytulił).

​WyglądEdytuj

Fred jest bardzo szczupłym chłopakiem. Włosy ma jasno brązowe i zawsze zakryte zielono-niebieską czapką z pyskiem potwora. Nosi białą bluzkę, a na nią ma jeszcze zarzucona czerwoną koszulkę z nadrukiem. Jego spodnie sięgają mu do łydek i są ciemno zielone. Buty ma białe z zielonymi sznurówkami.

Wyposażenie Edytuj

Gdy Fred ma dwa supergażdżety. Pierwszy to zdolność ziania ogniem z pyska, potwora-kostiumu. Oprócz tego jego ziejące ogniem alter ego daje mu dostęp do potężnych szponów i skakania na duże odległości.

Gdy chłopak wdziewa strój zdecydowanie pasujące okazuje się do niego określenie FredZilla. Kostium Freda zdecydowanie wyróżnia się z całej grupy. Jako jedyny ma zasłoniętą twarz, ale nie kaskiem tylko głową potwora. Jego kostium to bowiem jeden wielki potwór w kolorach niebieskim i pomarańczowym. Kostium - potwór posiada jedną parę oczu plus jedno wyżej. Wszystkie są w kolorze pomarańczowym. Pod parą oczu widoczny jest otwarty pysk dzięki któremu Fred zieje ogniem. Oprócz tego widoczne są jeszcze czarne szpony.

HistoriaEdytuj

​Zobacz teżEdytuj

Szablon:Navbox/Wielka Szóstka