FANDOM

Ten artykuł wymaga
poprawy
Jeśli możesz: popraw go!
Do poprawy: Język z oficjalnej biografii wygląda jak wyjęty z tłumacza.

Francesco Paltegumi (w oryginalnej wersji Francesco Bernouli) jedna z głównych postaci z serii Auta. Podczas WGP w 2011 był głównym rywalem Zygzaka McQueena torze.

Opis Edytuj

Oficjalna biografia Edytuj

,,Francesco Paltegumi wychował się w cieniu słynnego przebiegu wyścigów Monzy we Włoszech, gdzie wraz z przyjaciółmi wymknął się na tor i wyścig słynnego obracania banku Pista di Alta Velocita, który natychmiast zwyciężył w amatorskim obwodzie, a wkrótce stał się Mistrzem Formuły Racer, który kocha otwartych kół Francesco, młodzi ludzie patrzą na zwycięskiego ducha, a współzawodnicy zazdroszczą mu swojej szybkości, ale największym fanem Francesco jest sam Francesco, o czym świadczy jego numer wyścigowy.Jest najbardziej znany samochód wyścigowy w Europie, # 1 Francesco jest ulubionym, aby wygrać Grand Prix, co również czyni go głównym rywalem Zygzaka McQueena."

Osobowość Edytuj

Francesco potrafi być miły i pomocny. Potrafi pocieszyć swoich przyjaciół w potrzebie, jak także im bezinteresowne pomóc. Często się jednak przechwala, co jest chyba jego główną wadą. Przed akcją filmu Auta 2, Francesco był bardziej arogancki, jednak się trochę zmienił.

Ciekawostki Edytuj

  • Na jednym z wyścigów, w momencie gdy użył spadochronu to utknął na drzewie.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Auta
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]
Media:
Postacie:

Miejsca:
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki