FANDOM

Ferb Fletcher.png

Ferb Fletcher

Ferb Fletcher jest jednym z trzech głównych bohaterów popularnej animowanej telewizyjnej Disneya pokazać/franczyzy, Fineasz i Ferb. On jest brytyjskim dzieckiem rodzina Fletcher obecnie mieszka w amerykańskim mieście Danville. Jest pasierb Linda Flynn i syn Lawrence Fletcher. Bycie obywatelem Wielkiej Brytanii, mówi z angielskim akcentem. Jest on jednym z trzech dzieci w Flynn-Fletcher domu wśród jego przyrodniego rodzeństwa Fineasz Flynn i Fretki Flynn.

Ludzie, on wie jak przyjaciół m.in. Buford Van Stomm, Baljeet, Irwin, Django Brown , i Izabela Garcia-Shapiro. On też wydaje się być zainteresowany Vanessa Dundersztyc, z którymi często flirtowała z i pomógł.

Jego znane alias, Ferb, jest oczywiście skrótem dłuższego nazwy, jednak został przerwany, gdy zbliżył się do wspomnieć, co to było na imię. ("Samodzielna Vanessa") Nawet Fretka zna jego dłuższą nazwę. ("Lato to wrażeń moc")

Ferb rzadko mówi, ale w rzeczywistości nie jest nieśmiała jak inni zakładają. Jest bardzo odważna i ma zdolność do myślenia szybko i spokój pośród zdesperowanych scenariuszy.Wyróżnia umiejętność jego jest biegłość techniczna i technologiczna on akcje z jego przyrodniego brata, który może łatwo wykorzystać i zbudować niemal wszystko zdecyduje się.

BiografiaEdytuj

Ferb urodził się w Anglii w Lawrence Fletcher i matki niejasne i nieznane. W pewnym momencie w ich życiu, związku Wawrzyńca z biologiczną matką Ferb skończyła się nagle i Lawrence został sam jako jeden opieki nadrzędnej dla swojego syna. Ostatecznie Ferb i Lawrence przeniósł się do miasta Danville w Stanach Zjednoczonych, gdzie jego ojciec spotkał kobietę o imieniu Linda Flynn i zakochał się w niej w miłości Handel koncertu ("Stary, zbieramy znów kapelę ").

Kiedy Lawrence poślubił Lindę, Ferb zdobyty Lindy dzieci, Fineasz i Fretka, a incydentalny rodzeństwa. Ferb podzielił trwałą relację z Fineasz, na które przychodzą się poznać nie tylko jako bracia, ale także jako najlepsi przyjaciele ("Urodziny mamy", "Kolejka").

Więcej z Fandomu

Losowa wiki