FANDOM

Exoskeleton vs. Grandma (pl. Egzoszkieleton kontra babcia) to szósty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 6 kwietnia 2012 roku w USA i 7 lipca 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

OpisEdytuj

W domu "szczurów" zapowiada się ostra jazda - z wizytą wpada nie kto inny, jak babcia, która jednak o szczurach nie ma większego pojęcia, dopóty dopóki przyjdzie jej się z nimi zetknąć, a zostaną jej przedstawieni jako... służący, bo jakże by inaczej, kim mogliby być? Babcia, jak na teściową przystało okaże się być zainteresowana bliższym ich poznaniem, stąd można wnioskować, że skończy się to niezłą jatką, bynajmniej słowną. Inna sprawa to najbliższa, szczurza misja z wykorzystaniem enigmatycznego, super zaawansowanego technologicznie egzoszkieletonu...

StreszczenieEdytuj

W laboratorium Leo podziwia wynalazki Donalda. Davenport i Chase mówią chłopakowi, że przygotowują się na "konfę". Chase wyjaśnia, że ​​raz w roku, on i Davenport przedstawiają wynalazki nabywcom z całego świata. Leo mówi, że też chce brać udział w tej wideo-konferencji, na co jego ojciec się zgadza, w przeciwieństwie do jego bionicznego brata. Leo próbuje przekonać ich, że jest świetny w sprzedaży rzeczy. Podczas "prezentowania" destabilizatora pola elektrycznego, Leo przypadkowo dotyka nim metalową podstawkę, przez co chłopak uderza w ścianę.

Jeszcze tego samego dnia, Tasha rozmawia z matką przez telefon. Niechętnie zgadza się na jej wizytę. Kobieta mówi rodzinie, że odwiedzi ich babcia. Po kilku minutach przyjeżdża, a Davenport idzie do laboratorium. Po przywitaniu się z Tashą i Leo, Rose pyta, kim są Adam, Bree i Chase. Tasha mówi, że Adam to kucharz, Bree to jej osobista trenerka, a Chase jest nianią Leosia.

Chase idzie w laboratorium i przedstawia scenariusz na "konfę". Leo odrzuca jego pomysł i proponuje inny, który Davenport akceptuje, przez co Chase jest zły na chłopaka. Donald mówi, że Leo pomoże mu, demonstrując jego najnowszy wynalazek - egzoszkieleton. Pragnąc zemsty na Leo, Chase zmienia ustawienia szkieletu.

Rose i Tasha kończą właśnie zwiedzanie domu. Babcia pyta Adama, co gotuje, ale Tasha wyręcza go mówiąc, że robi spaghetti. Następnie kobieta "zaczepia" Bree. Prosi ją o pokazanie kilku ćwiczeń. Po chwili rozciągania, Rose prawie upada, ale Bree używa super szybkości, by ją złapać. Kobieta zaczyna coś podejrzewać, ale dziewczyna wymiguje się żartem.

Tymczasem Chase i Leo są w środku "konfy". Chase denerwuje się na Leo, kiedy ten przeszkadza mu w prezentacji. Aby kupujący zapomnieli o kłótni braci, Davenport sugeruje odsłonięcie jego egzoszkieletonu. Nastrój Chase'a szybko zmienia się, gdy zachęca Leo do demonstracji urządzenia. Podczas demonstracji, egzoszkieleton dostaje bzika i rozbija wynalazki Davenporta. Podczas ukrywania się za biurkiem, Chase mówi Donaldowi, że ​​naruszył egzoszkieleton. Po chwili maszyna przestaje działać, gdyż kończy się bateria. Do laboratorium schodzi zirytowana Tasha i każe Leo, Chase'owi i Donaldowi iść na górę. Po opuszczeniu pomieszczenia, egzoszkieleton wraca do życia.

Przybywają na górę, gdy Adam kończy robić kolację. Donald przeprasza Rose za swoją nieobecność. Po kilku minutach, wszyscy zasiadają do kolacji. Po chwili egzoszkieleton wchodzi do pokoju i zaczyna atakować, przez co cała rodzina idzie się ukryć. Donald rzuca w niego poduszkami, ale bez skutku. Leo zabiera z labu destabilizator pola elektrycznego i nim zamierza pokonać szkielet z pomocą Chase'a. Podczas walki bracia godzą się i pokonują maszynę. Donald wyjaśnia Rose, że Adam, Bree i Chase nie są pracownikami, ale częścią rodziny.

Wieczorem cała rodzina czeka na przybycie pizzy. Gdy dostawca dzwoni do drzwi, Leo używa egzoszkieletonu, by go wystraszyć i zyskać bezpłatny posiłek.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

CytatyEdytuj

Szablon:DialogSzablon:Dialog

CiekawostkiEdytuj

  • Widzimy babcię Leosia po raz pierwszy.
  • Ten odcinek został wyemitowany na amerykańskim Disney Channel wcześniej niż na Disney XD.
  • Adam udaje kucharza, Bree osobistą trenerkę Tashy, a Chase - nianię Leo.
  • Pierwszy raz pojawia się egzoszkieleton.

Link do odcinkaEdytuj