FANDOM

Elsa jedna z głównych postaci w filmie Kraina Lodu.

Biografia Edytuj

Elsa jest królową Arendelle oraz starszą siostrą Anny. Miała lekki poważny charakter (dawniej, teraz ma radosny), a to dlatego że skrywała swoje nadprzyrodzone moce zamrażania. Gdy coś zamroziła, nie mogła tego odmrozić, przez co się straszne bała. W końcu ze strachu że arcyksiążę von Szwądękaut każe ją zabić, oraz aby sama nikomu nie zrobiła krzywdy (bała się szczególne o Annę). Wyczarowuje Olafa i piękny pałac. Później zostaje przez Hansa wrzucona do lochu, następne ucieka. Gdy Annie zamarza serce ta płacze. Anna jednak ożywa, a urok zimy zostaje rzucony, a Elsa potrafi już zapanować nad swoją mocą i rządzi dalej Arendelle.

.

Moc Edytuj

Elsa ma moc zamrażania, wyczarowania śniegu, lodu, wiatru, śnieżycy, bałwana, a nawet łyżw. Początkowo nie mogła nad nią zapanować. Przypadkowo nawet skrzywdziła nią dwa razy Annę. Na szczęście pod koniec filmu, udaje jej się zapanować.

Wygląd Edytuj

Elsa na co dzień nosi niebieską sukienkę ozdobioną płatkami śniegu. Jej włosy są blond. Elsa ma warkocza. Ma również niebieskie buty. Dawniej nosiła koronę, czarne buty, fioletowo-zieloną suknię, fioletową pelerynę oraz miała splecionego koka.

Cechy charakteru: Edytuj

  • Poważny (raczej dawniej),
  • Miły,
  • Pomocny,
  • Troskliwy,
  • Bojaźliwy (dawniej).

Piosenki: Edytuj

  • Pierwszy raz jak sięga pamięć,
  • Mam tę moc,
  • Pierwszy raz jak sięga pamięć (repryza),
  • Dzień jak ze snu.

Ciekawostki: Edytuj

  • Jennifer Lee potwierdziła że Elsa ma 21 lat.
  • Imię Elsa wzięło się od królowej Elżbiety II.
  • Początkowo miała być główną bohaterką, oschłą królową, którą miała został pokonana przez dobrego człowieka.

Galeria Edytuj

Elsa 6.png
Elsa.jpg
Lodowa Anna i Elsa.jpg
Elsa i Anna 2.png
Elsa10.png
Elsa 8.png
Anna i Elsa.jpg
Elsa3.jpg
Elsa4.jpg
Lalka Elsa.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki