FANDOM

Szablon:Infobox miejsca/przedmiotu Elektryczne Rękawice - futurystyczna broń, którą przywiózł ze sobą/wynalazł wujek Ford. 

Histora Edytuj

Widzimy je w odcinku "Dungeons, Dungeons and More Dungeons". Wujek Stanley i bliźnięta cieszą się "leniwym wtorkiem", dniem kiedy "wreszcie nie dzieje się nic ciekawego", jednak rodzinną sielankę przerywa pojawienie się ośmiornicopodobnego stwora. Zaraz za nim z piwnicy wyłania się Stanford w rękawicach i rozpoczyna pościg za kreaturą, krzycząc, żeby nie pozwolić jej skosztować ludzkiego mięsa. W końcu unieruchamia bestię silnym wyładowaniem elektrycznym.

Wygląd Edytuj

To para czarnych rękawic o metalowych czubkach palców. Na ich środku widać niewielką, metalową obręcz, której wnętrze emituje błękitne światło. Od niej odchodzi siedem czarnych kabli - sześć w stronę czubków palców, gdzie na ich końcach jest również wyzwalane błękitne światło, oraz jeden w stronę nadgarstka, który opina świetlna "bransoleta". Rękawice potrafią wyzwalać silny ładunek elektryczny i prawdopodobnie pełnią fukncję ochronną.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

Szablon:Obiekty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki