FANDOM

Dzwoneczek - wróżka garnkowo-patelniowo utalentowana, "złota rączka", siostra Barwinki, przyjaciółka Różyczki, Jelonki, Mgiełki, Iskierki, Pompona, Klanka oraz Terencja. Przyjaźni się również z sympatyczną myszką Serem. Mieszka w domku z imbryczka.

Dzwoneczek jest główną postacią serii "Dzwoneczek" i występuje w każdym filmie z serii. Wcześniej, była towarzyszką Piotrusia Pana

Historia Edytuj

Dzwoneczek Edytuj

Całą historię psotnej wróżki przedstawia film "Dzwoneczek".

Do Przystani Elfów dociera pyłek, który następnie za pomocą Widii oraz innych wróżek znajduje się w samym centrum. Następnie z pyłku wyłania się młoda wróżka, Dzwoneczek. Kiedy przychodzi pora na wybranie swojego talentu, Dzwoneczek okazuje się być wróżką miedziano utalentowaną. Jak się później okazuje, pyłki były dwa, lecz drugi trafił do zimowej części krainy wróżek. Z niego wyłoniła się bliźniacza, choć niezbyt podobna do Dzwoneczka siostra Barwinka[1]. Wkrótce młoda wróżka poznaje wróżki swojej specjalizacji - Pompona, Klanka oraz nadzorującą wszystko Wróżkę Duszkę.

Wkrótce Dzwoneczek odkrywa głębiej obowiązki swojego talentu i postanawia być jak najlepszą wróżką garnkowo-patelniowo utalentowaną, lecz fascynują ją również inne specjalizacje, takie jak ogrodowa czy wodna. Dzwoneczek niezadowolony ze swojego talentu postanawia odmienić swój los i nauczyć się innego fachu. Na swoich nauczycieli wyznacza przyszłe przyjaciółki: Różyczkę, Mgiełkę, Jelonkę, Iskierkę oraz Widię. Niestety mimo wszystko żadna ze specjalizacji jej się nie udaje, dlatego też nauczycielki doradzają jej, by jednak została przy starym talencie, ponieważ w nim jest najlepsza. Pewnego razu, Dzwoneczek postanawia pomóc Królowej Klarion w przejściu w nową porę roku oraz - co dla małej wróżki najważniejsze - przybyciu na Stały Ląd. Przy okazji wymyśla masę różnych wynalazków. Wtedy też władczyni wyznaje coś, co nikt się nie odważył zrobić - wróżki garnkowo-patelniowo utalentowane, nie latają na siedzibę ludzi. Podczas treningu z Widią uwalniają się straszne szkodniki, które ostatecznie niszczą całą pracę wróżek. Królowa jest niezadowolona wszystkim, lecz daje szansę wynalazkom młodej wróżki, które okazują się ostatnią deską ratunku.

Nowa pora roku przybywa na czas, a Królowa robi mały wyjątek i spełnia marzenie wróżki cynki - wysyła ją na Stały Ląd.

WystępyEdytuj

FilmyEdytuj

KsiążkiEdytuj

  • Utracony talent Dzwoneczka
  • Cynka Dzwoneczek podejmuje wyzwanie
  • Przygody Cynki Dzwoneczek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki