FANDOM

Dzieciak kontra kot (ang. Kid vs. Kat) – kanadyjski serial animowany, którego premiera odbyła się 25 października 2008 roku. W Polsce premiera serialu miała miejsce 11 kwietnia 2009 roku.

Serial przedstawia potyczki dziesięcioletniego chłopca Coopa, jego siostry Millie i Pana Kota, który jest kotem-kosmitą. W maju 2010 roku były przedstawiane krótkometrażowe odcinki na kanale Disney Channel i Disney XD.

Fabuła Edytuj

Serial opowiada o 10 letnim chłopcu, imieniem Coop. Mieszka on w Bootsville wraz z małą siostrą Millie i tatą – Burtem Burtonburgerem. Pewnego dnia, grając w baseball z rodziną, Coop szukając piłki znajduje w krzakach bezdomnego, różowego kociaka. Życie chłopca zmienia się wtedy na zawsze. Nikt nie chce mu uwierzyć, że Pan Kot jest zły. Wraz ze swoim przyjacielem Dennisem planuje pozbyć się kota. Wkrótce dowiadują się, że Pan Kot to kosmita z pozaziemskiej cywilizacji.

Bohaterowie Edytuj

Główni Edytuj

  • Cooper Coop Burtonburger – 10-letni chłopiec, który

mieszka z ojcem i młodszą siostrą Millie. Ma brązowe włosy i niebieskie oczy. Chce udowodnić swemu tacie, że Pan Kot jest kosmitą, jednak nigdy to mu się nie udaje. Za wszystkie zniszczenia wina spada zawsze na niego. Wraz ze swoim przyjacielem Dennisem próbuje pozbyć się Pana Kota. Jego idolem jest Kapitan Kamyk. Ma 3 pieprzyki na dużym palcu u lewej stopy. Pan Kot

  • Pan Kot – kot-kosmita przypominający kota rasy Sfinks,

który został zaadoptowany przez Millie. Nie posiada sierści ani źrenic. Jego skóra jest różowo-czarna. Nienawidzi Coopa i w każdej wolnej chwili stara się uprzykrzać mu życie. Pan Kot ma u Coopa i Denissa opinie złego kosmity, ale gdzieś głęboko ma on dobre serce. Można to wywnioskować stąd, że bardzo kocha Millie i ratował ją nie raz od swoich pułapek. Na swojej planecie nazywają go Agent 27B. Ma ukochaną na swojej planecie, która mówi z rosyjskim akcentem.

  • Millie Burtonburger – 8-letnia młodsza siostra Coopa. Nie

przepada za swoim bratem ze względu na jego konflikt z Panem Kotem. Ma czarne włosy i niebieskie oczy. Nosi okulary z czerwonymi oprawkami. Stara się być zawsze w centrum uwagi swojego ojca.

  • Dennis Chan – Najlepszy przyjaciel Coopa. Jest 1 z 2 osób,

która wie, że Pan Kot to zły kosmita. Ma czarne włosy i oczy. Nie lubi swojego taty, gdyż uważa, że przesadza on z nowoczesną techniką.

  • Burt Burtonburger – Ojciec Millie i Coopa. Ma brązowe włosy i

okulary z czarnymi oprawkami. Nie wierzy Coopowi w to co mówi o Panie Kocie. Pracuje w Domu Wymiany. Jest dosyć niezdarny.

Poboczni Edytuj

  • Stara Pani Munson (ang. Old Lady Munson) – sąsiadka

Burtonburgerów. Fanka krasnali ogrodowych i telenoweli. Nie cierpi Coopa i Burta, ale uwielbia Millie. Jest zrzędliwa i samolubna. Zależy jej, by sąsiedzi przestrzegali jej wymyślne zasady. W odcinku ,,Dzień Hot Doga" chciała sprawić żeby wygonili Coopa z miasta na zawsze. Twierdzi, że Burt jest bardziej dziecinny niż Coop.

  • Warchoł (ang. Growler) – pies Starej Pani Munson. Służy

właścicielce jako pies ochronny. Boi się dentysty. Ma sierść koloru brązowego. Nosi na sobie wełnę pochodzącą z ubrania Starej Pani Munson.

  • Phoebe – rówieśnica i rywalka Millie, zakochana bez

wzajemności w Coopie. Nie wie, że on jest zakochany w Fionie. Ma brązowe włosy i oczy. Pochodzi z bogatej rodziny. Całowała się z Coopem w odcinku "Pchli zatarg", gdy ten był kontrolowany przez Pana Kota. Jest jedyną osobą w Bootsville, która nigdy nie słyszała o Panie Kocie jako kosmicie.

  • Lorn i Harley – "koledzy" Coopa i Dennisa. Tak samo jak oni

są fanami Kapitana Kamyka i boją się Starej Pani Munson. Lubią wyzywać Coopa "leszczem" lub "kociarzem". Harley nie chodzi do klasy Coopa. Nie są zbyt inteligentni.Lubią kręcić filmy.

  • Fiona Munson – 12-letnia prasiostrzenica Starej Pani Munson.

Jest wyższa i starsza od reszty dzieciaków Bootsville. Ma blond włosy i niebieskie oczy. Coop jest w niej zakochany z wzajemnością, jednak jej ciotka nie chce, by przebywali razem. Jest 3 osobą, która odkrywa toższamość Pana Kota. Występuje w odcinkach "Mów mi Fiona", "Beczenie owiec", "Brylantowy kot", "Eliksir niewidzialności", "Kot wraca do domu", "Urodziny dziczy" i "Desko kociak.

Pozostali Edytuj

  • Pusia (ang. Honey Fluff) – kot Phoebe. Ma białe, błyszczące

futro. Tak jak Pan Kot uwielbia Rybne Mini chrupki. Występuje w odcinkach "Konkurs piękności", "Nie elektryzuj mnie", "Zaklinacz kotów", "Pociąg z kotem" i w krótkometrażowych epizodach "Przesyłka specjalna", gdzie okazuje się, że jest zakochana w Panu Kocie i "Laser Guided Furball".

  • Kapitan Blasteroid/Kamyk – w różnych odcinkach nazywany

inaczej. Idol Coopa i Denisa. Siostrzeniec Starej Pani Munson. Często jest o nim mowa najczęściej w kontekście serialu, w którym występuje. Pojawia się osobiście w odcinku "Sprawa nie z tej ziemi".

  • Henry Chan – ojciec Dennisa. Rywal Burta.
  • Pani Branigan – nauczycielka matematyki w szkole Coopa. Objawia uczucie do Burta w odcinku "Eliksir niewidzialności".
  • Pan Gerber – nauczyciel przyrody w szkole Coopa.
  • Tutenkot – kot z kosmosu podobny do Pana Kota, który rzucił

klątwę na Egipcjan. Po przegranej walce z faraonem podobnym do Coopa został umieszczony w sarkofagu. Wystąpił w odcinku "Klątwa krypty Tutenkota".

  • Pan Mulch – znawca ogrodów, dużo czasu poświęca roślinom. Odwiedził Burtonburgerów W odcinku "Pasja Ogrodnicza".
  • Mama Lorna i Harleya – nieznane jest jej imię. Jest niemiła dla Burtonbugerów, ale kochana dla swoich synów. Występuje w odcinku "Wizyta w szkole".
  • Pan Ząbek (ang. Mr Cheeks) – kosmita z obcej planety

przypominający wyglądem chomika. Wróg zarówno Coopa i Pana Kota. Nienawidzi członków rodziny Burtonburgerów, a najbardziej Millie. Występuje w odcinkach "Inwazja futrzaków", "Ząbek kontratakuje" i "Pociąg z kotem".

  • Komandor (ang. Kat Kommander) – władca na planecie Pana Kota i jego szef.
  • Pan Kociak (ang. Mr Kitten) – syn Komandora. Przybywa na

Ziemię w odcinku "Buntownik z kosmosu". Jest mniejszy ale lepszy od Pana Kota. Od razu niszczył Ziemię.

  • Kaciadora – kura należąca do Lorna i Harleya. Boi się innych kur. Pojawia się w odcinkach "Konkurs piękności" i "Zaklinacz kotów".
  • Dwaine i Bezzy – przyjaciele Burta. Pojawiają się w odcinku "Robi się gorąco".
  • Chanelle – koleżanka Coopa. Pojawia się w odcinkach "Laserowa

misja", "Śmierdząca sprawa", "Pomruk do przyszłości" i "Eliksir niewidzialności".

  • Kosmobot (ang. Spybot) – robot występujący w wielu epizodach. W odcinku "Ochroniarz z kosmosu" pokazał, że umie mówić.
  • Dziadek i babcia - dziadkowie Coopa i Millie, rodzice Burta.

Zawsze mają problemy z dojazdem do ich domu. W jednym z odcinków drugiej serii dowiadują się o tym, że Pan Kot jest kosmitą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki