FANDOM

Gdh-0

Dzidziuś [NR. 151] (ang. Babyfier) - Jest 151 z nielegalnych eksperymentów szalonego naukowca, z animowanego świata Lilo i Stich'a, doktora Jumby Jookiba.

Cel stworzenia i zdolności Edytuj

Dzidziuś stworzony został po to, aby wprowadzać chaos na planecie, na której zostaje wypuszczony. Robi to przez "odmładzanie" wszystkiego wokół. Ludzi, zwierzęta, a nawet inne eksperymenty Jumby - potrafi zmienić w niemowlęta.

Aby użyć swojej zdolności podlatuje nad swój cel i używając grzechotki na ogonie, zamienia go w niemowlę.

Antidotum Edytuj

Do stworzenia antidotum przywracającego ofiary Dziudziusia do ich poprzedniego wyglądu potrzeba:

  • dwie łyżeczki musu jabłkowego,
  • jedna szklanka mleka,
  • trzy tłuczone (zmiksowane) banany,
  • kupka 100% kawy Kona (występuje tylko na Hawajach).

Nowy dom Edytuj

Znalazł "swoje" miejsce w schronisku dla zwierząt. Tylko tam jego zdolności mogły być bardzo pomocne. Odmładza stare zwierzęta w młodsze i słodsze, co wpływa na ich atrakcyjność przy adopcji.

Wygląd Edytuj

Cxbcx

Swoim przesłodzonym wyglądem przypomina niemowlę, ale z ogonem i fioletowymi skrzydełkami, jak u ważki. Porusza się latając, jego ciało pokryte jest krótką różową sierścią, miejscami białą. Niebieski nos, wielkie czarne oczy i oczywiście główka większa od reszty ciała - podobna do Sticha. Posiada także długi ogon zakończony kulką-grzechotką - którego sypie się magiczny pył zamieniający w niemowlę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki