FANDOM

Dwie supermoce jednocześnie to jedna z supermocy występujących w serialu Szczury laboratoryjne.

OpisEdytuj

Supermoc ta pozwala użytkownikowi na użycie dwóch supermocy jednocześnie.

HistoriaEdytuj

Po raz pierwszy Chase użył dwóch supermocy jednocześnie w odcinku Sink or Swim (część 2), gdy razem z Adamem i Bree byli uwięzieni przez Douglasa. Chase użył zarówno Kinetyki molekularnej i Magnetyzmu by się wydostać z pułapki. Później uzył jej w tym odcinku jeszcze raz, gdy walczył z Adamem i Bree, gdyż ci mieli włączonego Bim-Bama. Chase użył wtedu pola siłowego do ochrony przed laserami Adama i trybu ogólnodowoczącego by wyłączyć Bim-Bama Adamowi i Bree.

S-1 użyła dwóch supermocy jednocześnie w odcinku You Posted What?!? (część 1), gdy jednocześnie uzyła pola siłowego by uwięzić w nim Leo i wybuchów energii by rozwalić sufit, który później spadł na Leo.

Bree także użyła dwóch supermocy jednocześniej, gdy w odcinku Bionic Action Hero (część 1), gdy chciała pokazać Troy'owi swoje supermoce. Użyła wtedy niewidzialności i super szybkości jednocześnie.

UżytkownicyEdytuj

WystępyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Tak naprawdę skoro ta moc pozwala użytkownikowi na użycie dwóch supermocy jednocześnie to łącznie z nią używa się trzech supermocy.
  • Kiedyś Donald myślał, że przez używanie dwóch supermocy jednocześnie może się uszkodzić cjip.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki