FANDOM

Szablon:InfoboxDuchy Pa i Ma — duchy pojawiające się w odcinku "The Inconveniencing". Chcieli zemścić się na Wendy, Lee, Nate, Robbie'm i Tambry, ponieważ są nastolatkami i weszli do ich byłego sklepu bez pozwolenia. Nienawidzą nastolatków, gdyż ci ich zabili rapując pod ich sklepem (przez co dostali zawału).

HistoriaEdytuj

Wiele lat temu, w latach 90. staruszkowie, mimo wywieszonego zakazu, mieli do czynienia z nastolatkami i ich okropnymi piosenkami. Pewnego dnia przez jedną z piosenek dostali zawału i zmarli w swoim sklepie.

"The Inconveniencing" chcą zemścić się na paczce nastolatków oraz na Dipperze i Mabel za to, że wkradli się do ich sklepu. Dopiero, gdy dowiedzieli się, że Dipper nie jest nastolatkiem i wykonał swój Owieczkowy Walc, duchy puściły ich wolno.

W "A Tale of Two Stans" pojawiają się w retrospekcji z przeszłości Stana. Przychodzi on do ich sklepu, a oni rozpoznają, że to ten "tajemniczy nieznajomy".

WyglądEdytuj

Pa i Ma wyglądają jak typowe osoby w starszym wieku; mają siwe włosy i noszą okulary. Duch Ma nosi szarą spódnicę, sweterek w nieco jaśniejszym odcieniu, różową koszulę z kołnierzem oraz złoty naszyjnik. Duch Pa ma na sobie siwy fartuch sklepowy z własnym imieniem oraz koszulę w kolorze wyblakło niebieskim. Obydwoje mają nadwagę. Ich aura jest jasnoturkusowa.

CharakterEdytuj

Są oni kochającymi siebie nawzajem miłymi duchami, dopóki ich byłego sklepu nie odwiedzą nastolatki, których nienawidzą, ponieważ to właśnie one zabiły ich swoim rapem. Są gotowi zrobić wszystko, nawet zdemolować swój sklep albo zabić intruzów. Lubią dzieci i ich "słodkie tańce".

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Szablon:Potwory

Więcej z Fandomu

Losowa wiki