FANDOM

Szablon:Charakter Duch Rezydencji Północnych dusza nawiedzająca rezydencję Północnych.

HistoriaEdytuj

150 lat przed rozpoczęciem się akcji w serialu, drwal razem z innymi miał za zadanie zbudować rezydencję Północnych, by w przyszłości organizować tam festiwale i imprezy, na które zaproszeni byli również biedniejsi mieszkańcy Wodogrzmotów. Minęlo wiele lat, zanim budowa została ukończona, a wiele osób zginęło podczas pracy. Gdy jednak nadszedł czas na imprezę, bogacze nie pozwolili wejść drwalom. Duch jako jedyny został przed bramą i krzyczał, by go wpuścili. Nagle zaczęła się ulewa i powódź, która wyrywała drzewa. W jednym drzewie wbita była siekiera, która nieszczęśliwym trafem wbija mu się w czaszkę i uśmierca go. Ostatnim tchem, drwal zaprzysiągł zemstę na rodzinie Północnych i powróci 150 lat później.

"Northwest Mansion Mystery" Pacyfika odkrywa, że w jej domu jest duch i kontaktuje się z Dipperem, by ten pomógł jej ze złapaniem widma. Na początku chłopak nie jest przestraszony zjawą, ponieważ myśli, że jest to duch "pierwszej kategorii", ale powoli przekonuje się, że jest to poważniejsza sprawa. Więzi ducha w lusterku i wynosi go z rezydencji, jednak gdy poznaje jego przeszłość i przyczynę nawiedzania domu, chce wymyślić zemstę na Północnych. Przypadkowo wypuszcza ducha z lustra, który od razu leci do rezydencji, gdzie zamienia wszystkich gości w drewno i ożywia wypchane zwierzęta. Gdy Pacyfika otwiera bramę i wpuszcza mieszkańców miasta do rezydencji, duch jest z niej dumny i raz na zawsze wynosi się z domu.

WyglądEdytuj

Duch przybiera formę drwala z płonącą na niebiesko brodą, a na czubku głowy wbitą ma siekierę z drewnianym uchwytem. Nosi koszulę w kratkę typową dla drwali takich jak on oraz dżinsy. Nie posiada prawego oka. Wokół niego unosi się niebieska aura.

Związane z nim zaklęciaEdytuj

Szablon:Potwory

Więcej z Fandomu

Losowa wiki