FANDOM

Drone Alone (pl. Odlot) to trzynasty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 5 lipca 2012 roku w USA i 15 września 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

OpisEdytuj

Co się dzieje, gdy pana domu nie ma w domu? Dzieciaki szaleją, z tym że to szaleństwo można nazwać kompletną masakrą. Kiedy Davenport wybiera się w podróż prywatnym odrzutowcem szczury laboratoryjne ożywają, jednak to najmniejszy problem. Prawdziwe problemy zaczną się w nocy i nieco później, gdy lokalizator impulsu magnetycznego zostanie wzięty przez nich za lampkę nocną i uruchomiony. Spowoduje to nieprzewidziane w konsekwencji, katastrofalne skutki, ale to nic nowego dla szczurów laboratoryjnych...

StreszczenieEdytuj

Kiedy Tasha i Donald lecą na wakacje do Australii prywatnym odrzutowcem Davenporta, Leo ma upewnić się, że nic nie dzieje się z jego cennymi wynalazkami. Chłopak i szczury laboratoryjne obiecują rodzicom zachowywać porządek, lecz zaczynają wariować z podniecenia. Bree biegnie do New Jersey, Adam rozpoczyna mieszanie żywności, a Chase robi dowcip na komputerze Davenporta.

Leo udaje się do laboratorium i kładzie szczury spać. Włącza im LEMPA (lokalizator impulsu magnetycznego), którego wziął za lampkę nocną. Okazuje się, że urządzenie te może spalić nie tylko każdy obwód w całym domu, ale także chipy Adama, Bree i Chase'a. Rano Leo odkrywa, że ​​Bree znajduje się na pustyni, Adam mówi do tyłu, a Chase ma rozpikselizowany wzrok. Ostatecznie jednak udaje im się wrócić do normalności. Pod koniec odcinka Davenport dowiaduje się o całym zajściu z kamer bezpieczeństwa.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

CytatyEdytuj

Szablon:DialogSzablon:DialogSzablon:Dialog

CiekawostkiEdytuj

  • W tym odcinku Bree była w New Jersey.
  • W tym odcinku okazuje się, że Edzio nie tylko znajduje się w domu, ale też może przejść na przenośny tablet.
  • W tym odcinku po raz pierwszy zostaje włączony LEMP.

Link do odcinkaEdytuj