FANDOM

Szablon:Infobox miejsca/przedmiotu Dream Boy High (pl. Chłopaki Ze Snów)  film na kasety, w którym występują Xyler i Craz. Jego sloganem jest "Chłopaki Ze Snów: Tu miłość nigdy się nie kończy." Został rozprowadzony przez Good Enough Entertainment, Inc. (pl. Wystarczająco Dobra Zabawa S.A.).

HistoriaEdytuj

Mabel chce, by Dipper, Stan i Wendy obejrzeli razem z nią ten film, ponieważ wszystkich (oprócz Stana) nudził film Dziadek De Kid. Spotkała się jednak z odmową i w końcu nie obejrzeli Chłopaków Ze Snu. 

WyglądEdytuj

Tło przedniej okładki jest błękitne na górze i różowe na dole. Po środku widnieją postacie Xylera i Craza. Nad nimi neonowymi różowymi literami napisane są słowa "Dream Boy", a pod nimi fioletowo-różowymi dalsza część tytułu filmu: "High". Obok ostatniego słowa narysowana jest wielka gwiazda, oraz mały, czarny znaczek MT, który jest odpowiednikiem TM. Na samym dole, na szarym pasku napisane jest "Video Cassette" (pl. Kaseta Wideo). Część słowa "Video" zasłonięta jest żółtą okrągłą naklejką z napisem Children (po ang. dzieci). Na samej górze widnieje tytuł dystrybutora filmu: "Good Enough Entertainment Inc. Presents". Grzbiet opakowania jest różowy, a na górze, na białym pasku napisane są litery "VHS" (Video Home System). 

Szablon:Obiekty